اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بسیاری از راه‌ها و ارتباطات تلفنی بر اثر سیل در سیستان و بلوچستان قطع شده است

نماینده زاهدان در مجلس گفت: بر اثر سیلاب‌های اخیر در سیستان و بلوچستان مردم به ویژه در بخش بلوچستان با مشکلات متعددی مواجه هستند و در بسیاری از مناطق راه‌های ارتباطی و ارتباطات تلفنی هم قطع شده است.

بسیاری از راه‌ها و ارتباطات تلفنی بر اثر سیل در سیستان و بلوچستان قطع شده است

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سیلاب‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان گفت: خرابی‌های سیلاب اخیر در سیستان بلوچستان بسیار گسترده است و امکانات استان برای خدمات رسانی برای سیل‌زدگان محدود است. 

وی افزود: مردم پس از سیل با مشکلات زیادی مواجه هستند و به ویژه در بخش جنوبی استان یعنی بلوچستان مشکلات سیل‌زدگان بیشتر است و دولت باید نیروها را برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بسیج کند و از ارتش و سپاه در این باره کمک بگیرد. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت:  حجم خرابی‌های ناشی از سیل بسیار گسترده است و امکانات پاسخگوی نیاز مردم نیست و دولت باید به شکل جدی‌تری برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان وارد عرصه شود. 

شهریاری خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این است که به بسیاری از مناطق سیل‌زده دسترسی وجود ندارد و پیامک‌هایی که از مردم در بخش بلوچستان برای من می‌آید بسیار نگران‌کننده است. 

وی در پایان گفت: راه‌های ارتباطی و تلفن‌ها قطع شده و مردم با مشکلات جدی مواجه هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول