اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صعود والیبال ایران به المپیک 2020 توکیو با چهار مازندرانی

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی مسابقات انتخابی المپیک در چین به مصاف تیم میزبان رفت و با برتری در این مسابقه المپیکی شد.

صعود والیبال ایران به المپیک 2020 توکیو با چهار مازندرانی

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا که به میزبانی شهر جیانگمن برگزار می‌شود به مصاف چین رفت و در یک بازی راحت با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه یافت.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این بازی مهم از سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد.

والیبال ایران در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در این بین نقش مازندران‌ها در تمامی ادوار موفقیت تیم ملی بی‌تاثیر نبوده.

علی شفیعی، رضا عابدینی، جواد کریمی و مجتبی میرزاجانپور چهار دلاور مازنی بودند که تیم ملی والیبال ایران را در مسابقات انتخابی آسیا برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ همراهی کردند و سهم قابل توجهی در این افتخارآفرینی داشتند.

تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا توانست چین را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و راهی المپیک شود.

 حالا باید منتظر درخشش سرو قامتان مازنی در المپیک باشیم ...

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول