اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معارفه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان/ فرصت بی‌نظیر خدمت در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: خدمت در آموزش‌ و پرورش، فرصت بی‌نظیری است که باید این فرصت منجر به احیای ارزش‌های الهی، ارزش پایدار و موفقیت‌های بزرگ شود.

معارفه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان/ فرصت بی‌نظیر خدمت در آموزش و پرورش

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم معارفه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، اظهار کرد: عمر پربرکت سردار شهید سلیمانی، الهام‌بخش و کارساز در جهت احیای اسلام و انقلاب اسلامی بود و به برکت شهادت وی شور و حماسه‌ای عظیم خلق شد که روح تازه‌ای در کالبد کم‌جان ملت ما دمید.

وی با بیان اینکه بسیج در آموزش‌وپرورش با بسیج در هرجای دیگری و قشر دیگری متفاوت است و اینجا خاستگاه بسیج است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان با بسیج در آموزش‌ و پرورش آشنا می‌شوند و پس‌ از آن با روحیه بسیجی به‌جاهای دیگر می‌روند، لذا آموزش‌ و پرورش در شناخت تفکر بسیجی نقش مهمی دارد زیرا در سنین مهم افراد با بسیج در مدرسه آشنا می‌شوند.

حاجی میرزایی تصریح کرد: اگر این آشنایی درست انجام شود، تفکر بسیجی در تمام زندگی همراه دانش‌آموزان خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: ما عرصه بزرگی برای اثرگذاری و جاودانه شدن در اختیار داریم که بسیج در آموزش‌ و پرورش از چنین ظرفیتی برخوردار است.

وزیر آموزش‌ و پرورش با قدردانی از تلاش‌های سردار مرادی در زمان تصدی ریاست بسیج فرهنگیان، گفت: حضرت ابراهیم علیه‌السلام دعایی دارد که از خداوند می‌خواهد که پس از من نام راستین و خوبی برایم قرار دهد و در مدت کوتاهی که با سردار مرادی آشنا هستم، در مجموعه آموزش‌ و پرورش نام و یاد وی به‌خوبی ذکر می‌شود و وی را شخصی محترم، بزرگ، کارساز، مدبر و کاردان می‌شناسند.

حاجی میرزایی اذعان کرد: برای سردار مطهری آرزوی موفقیت دارم و یادآوری می‌کنم که مجموعه آموزش‌ و پرورش و نیروهای آن همگی بسیجی، انقلابی، پیرو مقام معظم رهبری و دلسوز انقلاب هستند.

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: همکاری خوب آموزش‌ و پرورش همچنان که با سردار مرادی بوده با سردار مطهری ادامه خواهد داشت و تأکیدم بر این است که فرصت خدمت در آموزش‌ و پرورش فرصت بی‌نظیری است که باید این فرصت منجر به احیای ارزش‌های الهی، ارزش پایدار و موفقیت‌های بزرگ شود و چنین آینده‌ای را از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول