اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تغییر اکوسیستم و فرار پرندگان از تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نور پردازی غیر اصولی ساختمان‌ها در تبریز موجب تغییر اکوسیستم و فرار پرندگان می‌شود.

تغییر اکوسیستم و فرار پرندگان از تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محرم محمدزاده در تذکر میان دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تبریز  اظهار داشت: نورپردازی‌های انجام شده در تبریز به صورت اصولی انجام نمی‌شود و موجب به‌هم خوردن اکوسیستم و فرار پرنده‌ها از شهر می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: تقاضا میشود در ساعاتی از شب  چراغ‌ها خاموش شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تملک برخی از مغازه‌ها در سه راهی بهشتی مغازه‌هایی  بلاتکلیف باقی مانده و موجب شده تا شهروندان به این جهت معترض باشند.

محرم‌زاده اضافه کرد: چند ماه است حق آرامستان  به کارکنان این سازمان پرداخت نمی‌شود که درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین یادآور شد: در برخی محلات کم برخوردار شهر که ماشین رو نیستند چاه فاضلاب حفاری شده و به همان شکل رها شده که باید رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: در محلاتی که فاضلاب کشیده می‌شود در کوتاه‌ترین زمان اقدام به آسفالت کنیم تا مردم با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند.

محمدزاده با اشاره به اینکه سایه‌اندازی ساختمان‌ها در شهر تبریز معضل است، گفت: این سایه‌ها را ساختمان‌های بلند ایجاد کرده‌اند.

در ادامه عبداله تقی‌پور دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز اضافه کرد: در راستای پاسداشت و گرامیداشت سپهبد شهید سردار سلیمانی رینک سوم تبریز را به نام این شهید نامگذاری کنیم.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول