اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدیرکل بیمه سلامت گلستان معارفه شد

مهرداد کمانگری با حضور معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گلستان معارفه شد.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهرداد کمانگری پیش از ظهر امروز با حضور معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در کانون طه گرگان به عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گلستان معارفه شد در این مراسم همچنین از تلاش‌های سیدمحمد حسینی مدیرکل سابق بیمه سلامت استان قدردانی به عمل آمد.

اجرای پایگاه یکپارچه اطلاعات درمانی بیمه شدگان از بهمن

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان در این مراسم از راه‌اندازی پایگاه یکپارچه اطلاعات درمانی بیمه شدگان خبر داد و گفت: این طرح از بهمن ماه امسال اجرایی خواهد شد و به صورت برخط استعلامات صورت می‌گیرد.

مهرداد کمانگری با اشاره به برخی برنامه‌های عملیاتی سازمان بیمه سلامت گفت: تلاش در راستای تحقق منابع و مصارف، نظامند شدن بیمه رایگان اقشار کم درآمد، عدالت در حوزه سلامت، بهینه سازی منابع مالی، توجه به رفتار مصرفی در نظام درمانی، بهره مندی از ظرفیت دفاتر پیشخوان از جمله برنامه‌های عملیاتی است.

به گفته وی برخی از حوزه‌های سنتی مانند رسیدگی اسناد به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

مدیرکل بیمه سلامت  استان گلستان با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت لازم و ملزوم یکدیگر هستند، گفت: هر تورمی که در حوزه اقتصادی به وجود آید دو برابر آن در حوزه سلامت به وجود می‌آید.

کمانگری توجه مسوولان و دولتمردان به حوزه سلامت را اولویتی مهم خواند و افزود: حوزه سلامت نیازمند توجه هر چه بیشتر مسوولان است تا در تخصیص اعتبارات برای ارائه خدمات سلامت دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول