اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری محافل نفحات‌القرآن یادبود شهید سلیمانی+جزئیات

محافل قرآنی نفحات‌القرآن این هفته با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود.

برگزاری محافل نفحات‌القرآن یادبود شهید سلیمانی+جزئیات

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن این هفته با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن با حضور سیدمصطفی حسینی یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در مسجد الغدیر واقع درتهرانسر، بلوار دریا.

محفل انس با قرآن باحضور سیدمحمد کرمانی دوشنبه ۲۳ دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسگری(ع) واقع در خیابان ابوذر به سمت سه راه فلاح.

کرسی ۴۰۶ نفحات القرآن سه شنبه ۲۴ دی ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهداء(ع) واقع در خیابان رسالت، خیابان کرمان، کوچه شادکی با تلاوت قاری بین‌المللی حمیدرضا احمدی‌وفا برگزار میگردد.

محفل انس با قرآن باحضور محمود نوروزی چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه پس از نماز عصر در مدرسه ثامن‌الائمه(ع) واقع در خیابان مجاهدین اسلام، کوچه خزئل.

محفل انس با قرآن کریم باحضور علی قاسم‌آبادی چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد المهدی(عج) واقع در میدان آزادی، خیابان محمدخانی.

محفل انس با قرآن باحضور هادی صلحجو پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء با تلاوت محمدهادی صلح‌جو در مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار استاد معین، بین خیابان‌طوس و دامپزشکی.

در همین راستا محفل انس با قرآن باحضور محسن قاسمی سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه پس‌از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی(ص) واقع در بزرگراه آیت‌الله حکیم، تقاطع یادگار امام برگزار شد.

در این محافل برگه‌های شامل مفاهیم آیاتی که توسط قاری قرائت می‌شود در بین حاضران توزیع تا عموم مستمعان ضمن بهره‌مندی از تلاوت از پیام‌های آیات هم بهره ببرند. همچنین به کودکان حاضر در محفل هدایایی تقدیم می‌شود.

علاقه‌مندان به برگزاری محافل نفحات در مسجد، حسینیه و با مکان مورد نظرشان می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول