اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسیر منتهی به بندرچارک مسدود است/ قطع مسیر ارتباطی ارمک به باوردان

بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی ارتباط زمینی بندرچارک در بخش شیبکوه و روستای ارمک در بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه قطع شده است.

مسیر منتهی به بندرچارک مسدود است/ قطع مسیر ارتباطی ارمک به باوردان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، ظهر امروز بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی ارتباط زمینی در مسیر آبنمای بندر چارک در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه  قطع شده است.

همچنین بر اثر سیلاب وطغیان رودخانه در مسیر روستای ارمک به روستای باوردان بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه این مسیر نیز در حوالی پل قدیمی تا اطلاع ثانوی مسدود شده و هم اکنون نیز بارندگی شدیدی در محور بستک به بندرلنگه در جریان است.

عبدالله احمدخواه رئیس اداره راه وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بندرلنگه؛ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: را هداران این اداره در مسیرهای مسدودی تا پایان بارندگی و همچنین کم شدن آب این رودخانه‌های فصلی حضور و اوضاع را تحت نظر وکنترل دارند و خودروهای این مسیر را نیز راهنمایی می‌کنند.

وی یادآور شد: تردد در مسیر بندرخمیر به بندرلنگه جریان دارد و هنوز پل آبنمای کنخ نیز مسدود نشده است.

احمدخواه یادآور شد: مسیر بندرچارک و روستای ارمک پس از پایان بارندگی و پایین آمدن سطح آب باز خواهند شد لذا توصیه می‌شود خودروهایی که قصد عبور از این محورها را دارند تا باز شدن مسیر بطور کامل، صبر کنند و از رفتن به سمت این آبنما ها خودداری کنند.

انتهای پیام/88028

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول