اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمریکا اولین سیلی محکم را از سپاه عزیز خورد

امام جمعه زرین شهر گفت: فرزندان سپاهی ایران اسلامی برای اولین بار در تاریخ دنیا اولین سیلی محکم را به گوش آمریکا زدند و این اقدام هیمنه، ابهت پوشالی، غرور و تکبر آمریکا را برای همیشه در دنیا فروریخت.

آمریکا اولین سیلی محکم را از سپاه عزیز خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: از رهبری فرزانه و حکیم ایران اسلامی سپاس‌گذاریم که بلافاصله بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به‌صراحت از انتقام سخت سخن گفتند و آمریکای تروریست را در هاله  ابهام و ترس قراردادند.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه آمریکا پس از شکست‌های متعدد در منطقه به دنبال کسب یک پیروزی بود اما بازهم اشتباه راهبردی را انجام داد، خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی شاید به خیال آمریکایی‌ها یک پیروزی بود اما سخن آقا مبنی بر انتقام سخت این خیال را به تباهی تبدیل کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند پس از شهادت سردار سلیمانی با فرستادن واسطه‌ها می‌توانند ایران اسلامی را آرام کنند اما این شهادت ضمن ایجاد وحدت و همدلی بین ملت ایران و جبهه مقاومت باعث خروش میلیونی مردم و بیداری بیشتر مردم کشورهای دنیا شد.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر با اشاره به آغاز اولین مرحله عملیات انتقام سخت از آمریکا توسط موشک‌های سپاه پاسداران تصریح کرد: فرزندان سپاهی ایران اسلامی برای اولین بار در تاریخ دنیا  اولین سیلی محکم را به گوش آمریکا زدند و این اقدام هیمنه، ابهت پوشالی، غرور و تکبر آمریکا را برای همیشه در دنیا فروریخت و رجزخوانی آمریکا قطع کرد.

وی تشریح کرد: روزی در این کشور آمریکایی‌ها هواپیمایی مسافربری ما را زدند و 290 مسافر بی‌گناه و مظلوم آن را به شهادت رساندند و ما هیچ کاری در مقابل آن نمی‌توانستیم انجام دهیم اما آن دوران سپری شد و دنیا قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را با چشمان خود مشاهده کرد و آمریکا اولین سیلی محکم را از سپاه عزیز خورد تا دیگر نتواند با قلدری و ترساندن کشورها به قدرت‌نمایی خود ادامه دهد.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه ایران اسلامی صدها سردار سلیمانی را در آغوش خود دارد، اظهار کرد: جهان یک‌بار دیگر با چشمان خود زنده‌بودن شهید را درک کرد، خروش میلیونی ایران اسلامی و مردم آزاده جهان به مناسبت شهادت سردار سلیمانی زنده‌ بودن انقلاب و مسیر آن را به دنیا اثبات کرد، البته دشمن بداند دامن ایران اسلامی با شهادت سردار سلیمانی هیچ‌وقت خالی نخواهند ماند و ایران اسلامی صدها قاسم سلیمانی را در آغوش خود دارد.

وی با تأکید براینکه با وحدت و همدلی می‌توان خیلی از مشکلات را حل‌ و فصل کرد، افزود: وحدتی که امروز به برکت خون شهدا به‌ویژه خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان او در جهان اسلام و ایران اسلامی به وجود آمده باید مورد حفاظت همگان قرارگیری، رمز پیروزی بر دشمنان همین حفظ وحدت است.

انتهای پیام/63081/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول