اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهادت سردار سلیمانی حرارت عجیبی در جهان به وجود آورد

امام جمعه بندرلنگه گفت: شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی حرارت عجیبی در دل دوستداران انقلاب اسلامی در کشور و همچنین در جهان به وجود آورد.

شهادت سردار سلیمانی حرارت عجیبی  در جهان به وجود آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه، اظهار کرد: یک‌هفته از شهادت سردار سلیمانی وابومهدی مهندس توسط جنایتکاران آمریکایی می‌گذرد، هفته‌ای که حرارت عجیبی در دل دوستداران انقلاب اسلامی در کشور وهمچنین در جهان به وجود آورده است و خفتگان را نیز بیدارکرد.

وی افزود: این سردار ملی مرزها را در نوردید و در دل‌ها جا داشت، چنین تشییعی در طول تاریخ بی‌نظیر و شاید کم‌نظیربود و در دنیا صدا کرد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هزاران نفر از مردم قم، اضافه کرد: رهبر انقلاب در تبیین خصایص سپهبد شهید سلیمانی، «شجاعت» و «تدبیر» را دو ویژگی برجسته او برشمردند و یادآوری کردند، برخی شجاعت دارند اما تدبیر و عقل لازم را برای به کار بردن شجاعت ندارند و برخی اهل تدبیرند اما اهل اقدام و عمل نیستند و دل و جگر کار را ندارند.

رکنی یادآور شد: در فضای مجازی جملاتی را می‌بینیم که متاسف می‌شویم، خون این سردار شهید عامل وحدت است نگذاریم دشمنان سوء‌استفاده کنند.

وی در پایان به حادثه دیگری در تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: درمراسم تششیع عده‌ای نیز آسمانی شدند و با کمال تاسف عده‌ای دیگر در سقوط هواپیمای اکراینی نیز جان خود را ازدست دادند که این واقع را خدمت بازماندگان نیز تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/88028

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول