اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مذاکره با آمریکا با شهادت سردار سلیمانی منتفی شد

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه مذاکره با آمریکا با ترور سردار قاسم سلیمانی منتفی شد و دیگر اتفاق نخواهد افتاد، گفت: انتقام سخت منحصر در ایران نیست و حشدالشعبی، انصار الله، حماس و حزب‌الله آتش به اختیار قول انتقام سخت از آمریکا و هم‌پیمانان او در منطقه را داده‌اند.

مذاکره با آمریکا با شهادت سردار سلیمانی منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مردم در تشخیص ناخالصی‌ها از خالصی‌ها خوب و به‌موقع عمل می‌کنند، اظهار کرد: تقوا و اخلاص در عمل، محبوبیت انسان را در دل‌ها چندین برابر می‌کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها سردار قاسم سلیمانی را با ویژگی اخلاص در عمل معرفی کرده‌اند، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی مردم خالص بود و از ریا، خودنمایی و تظاهر دوری می‌کرد و در مجالس در جایی می‌نشست که دیده نمی‌شد.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه مردم از زمان پیدایش داعش با چهره سردار قاسم سلیمانی آشنا شده‌اند، بیان کرد: ایشان از سال ۷۶ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند و در طول این مدت در اخلاص و گم‌نامی خدمات بزرگی برای انقلاب و نظام انجام داده‌اند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه مقام معظم رهبری بلافاصله پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را معرفی کردند، افزود: سردار قاآنی شخصیتی مانند سردار سلیمانی دارد و سردار سلیمانی در خاطرات خود سردار قاآنی را به‌عنوان جانشین خود در نیروی قدس سپاه انتخاب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری انتقام سخت در راه است و انتقامی سخت معنایی فراتر از مقابله به مثل، تلاقی و قصاص دارد، گفت: مستمر و دائمی بودن، مؤثر و هوشمندانه بودن، برداشتن سایه جنگ از منطقه، استمرار مسیر هسته‌ای ایران، اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل ازجمله ویژگی‌های انتقام است.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه مذاکره با آمریکا با ترور سردار قاسم سلیمانی منتفی شد و دیگر اتفاق نخواهد افتاد، تصریح کرد: انتقام سخت منحصر در ایران نیست و حشدالشعبی، انصار الله، حماس و حزب‌الله آتش به اختیار قول انتقام سخت از آمریکا و هم‌پیمانان او در منطقه را داده‌اند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه مردم در انتخابات پیش‌رو به انسان‌های متظاهر، خودشیفته، ریاکار و خودنما رأی ندهند، افزود: اگر به آینده کشور علاقه دارید به‌درستی انتخاب کنید و در انتخابات پیش‌روی مجلس به نمایندگانی که دور آن‌ها افراد پول‌دار و متمول جمع شده‌اند رأی ندهید.

حافظ‌نیا با بیان اینکه ستاد نماز جمعه و شخص امام‌جمعه با هیچ نماینده‌ای نیست و به اعضای دفتر سپرده‌ام که نمایندگان مجلس را تا پایان انتخابات به دفتر راه ندهند، گفت: تا پایان انتخابات از پذیرش نمایندگان در دفتر معذور هستیم و نمایندگان از تماس تلفنی و دیدار حضوری با بنده خودداری کنند.

انتهای پیام /۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول