اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آمریکا و نظامیان استکبار باید از عراق خارج شوند

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: نتیجه اقدام بی‌خردانه آمریکا خروج ذلت بار آنها از منطقه خواهد بود.

آمریکا و نظامیان استکبار باید از عراق خارج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: آمریکایی‌ها مسوول شهادت سردار سلیمانی هستند و باید پاسخگو باشند و نتیجه این اقدام آنها خروج ذلت بار آنها از عراق خواهد بود.

وی با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک انسان به تمام معنا ولایت‌مدار بود، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و امت را به شهادت رساند، انسان بزرگی که موجب رعب و وحشت دشمنان اسلام شد.

خطیب جمعه اهل سنت ارومیه افزود: سردار سلیمانی انسانی بزرگ، متعهد، وطن‌پرست و مردم‌دوست بود، شخصیتی دل باخته بود که سال‌ها تلاش و مجاهدت کرد تا از حریم ولایت دفاع کند.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه بیان کرد: شهید سلیمانی مردی که همواره سخنانش وحدت‌بخش بود و خوب می‌دانست که رمز بقای انقلاب اسلامی وحدت و همدلی است و هیچگاه مطامع دنیوی و پست و مقام، وی را فریب نداد.



انتهای پیام/۶۱۰۳۰
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول