اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سردار سلیمانی نمونه انسان پایبند به ارزش‌های دینی بود

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت مخلصانه سردار سلیمانی موجب شده بود که وعده‌های ایشان نیز به درستی محقق شود، گفت: ایشان وعده ریشه‌کنی داعش را داده بودند که محقق شد.

سردار سلیمانی نمونه انسان پایبند به ارزش‌های دینی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مجتبی آقاتهرانی امشب در جمع عزاداران حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: دین اسلام کاملترین دین است، از همین رو باید راهکارهایی که ارائه می‌دهد، بهترین باشد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام راهکار سعادتمند شدن مشخص شده است، تصریح کرد: یکی از بندگان سعادتمند خداوند سردار حاج قاسم سلیمانی بودند، شخصیت بزرگواری که شاید تا چهار سال قبل کسی ایشان را نمی‌شناخت، اما خلوص کار وی موجب شد که محبوب قلب‌ها شود، در نهایت هم یک سحرگاه جمعه اعلام کردند که وی شهید شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز پس از گذشت یک هفته و با وجود اینکه سه روز عزای عمومی اعلام شده بود، مردم عزادار حاج قاسم سلیمانی هستند، افزود: عزت متعلق به خداوند، رسول و مؤمنین او است و اگر کسی وصل به خداوند شود نه احساس باخت کرده و نه به پوچی می‌رسد، بلکه امور هرچند سخت ولی بر وفق مراد وی خواهد شد.

آقاتهرانی با بیان اینکه بسیاری از افراد پول را راه‌حل مشکلات می‌دانند، موضوعی که حتی در ضرب‌المثل‌ها نیز به آن اشاره شده است، تصریح کرد: این در حالی است که با خدا بودن و توکل بر او نه تنها عزت در دنیا بلکه عزت ابدی را به دنبال خواهد داشت، همانند عزتی که نصیب سردار قاسم سلیمانی شد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت مخلصانه سردار سلیمانی موجب شده بود که وعده‌های ایشان نیز به درستی محقق شود، تصریح کرد: ایشان وعده ریشه‌کنی داعش را داده بودند که محقق شد؛ در واقع ایشان نمونه انسان پایبند به ارزش‌های دینی بودند.

وی با اشاره به اینکه راستگویی و با خدا بودن انسان موجب خواهد شد که وعده‌های انسان نیز همانند وعده‌های خداوند درست باشد، تصریح کرد: باید یاد بگیریم که به تاسی از ائمه معصومین (ع) و پیرو رهرو راه آنها حاج قاسم سلیمانی راستگو باشیم که در دنیا و آخرت عزتمند شویم.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول