اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عین الاسد تبدیل به عین الجسد شد

جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما حیثیت و ابهت سیاسی و نظامی آمریکا را در دنیا شکستیم و پایگاه عین الاسد را به پایگاه عین الجسد تبدیل کردیم.

عین الاسد تبدیل به عین الجسد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، سردار سید مرتضی میریان شامگاه پنجشنبه در یادواره سردار محمدعلی شاهمرادی در شهر ورنامخواست اظهار کرد: الحمدالله ملت بی‌نظیری داریم که به فرموده امام (راحل) از صدر اسلام بهترند و این شنیدنی نیست بلکه دیدنی است.

جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در طول تاریخ یازده امام معصوم وجود داشت و کوتاهی امت کنار این ائمه باعث شد بعد از 25 سال دین پیامبر به دست ابوسفیان و خاندانش برسد و دین بنی‌امیه 126 سال به تاریخ معرفی شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید محمدعلی شاهمرادی خاطرنشان کرد: سردار شاهمرادی تربیت‌شده‌ی منبرهای مساجد بود، تربیت‌شده‌ی امام حسین(ع) بود از اسلام و انقلاب دفاع کرد و مبلغ انقلاب بود، هر حادثه‌ای برای ایران پیش می‌آمد جلوتر از همه بود و سینه سپر می‌کرد و جز اولین کسانی بود که در مبارزه با کوموله دموکرات‌ها ایفای نقش کرد.

میریان با بیان بزرگی مردی‌های سردار شاهمرادی تصریح کرد: بزرگ‌مردی و دلیر مردی او چیزی نبود جز شیر پاک مادر و لقمه حلال و با زحمت پدر و اجدادی که مخلص و خادم اهل‌بیت(ع) بودند.

جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همان‌طور که بهترین انسان‌های خوب خدا را در کشورمان داریم، افرادی را هم در کشور داریم که مانند علف‌های هرز در این چهل سال بر درخت انقلاب پیچیده‌اند و سعی کرده‌اند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

وی یادآور شد: در اوج زحمات شهدایی نظیر شهید شاهمرادی و هم‌رزمانش، افرادی همان زمان به دنبال احتکار و کمک به دشمن در داخل کشور بودند که روسیاه شدند.

میریان با اشاره به رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی تصریح کرد: تمام شهدا ستاره‌های مسیر حق و امنیت‌اند و راه حق را به ما نشان می‌دهند، سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده‌ای بود که برای بسیاری از افراد الگو حقیقی بود.

وی وظیفه‌شناسی را یک اصل اجتناب‌ناپذیر در کشور دانست و تشریح کرد: خدمت مسؤولان هزاران ثواب نسبت به گذشتگان دارد اما اگر کوتاهی کنند، مجازات سنگینی در آن دنیا دارند چراکه در زمان فعلی میلیون‌ها شهید داده‌ایم و باید جوابگوی تک‌تک این عزیزان باشند.

میریان با اشاره به سیلی اخیری که ایران به تروریست‌های آمریکایی زد، متذکر شد: اقدام اخیر ایران چند ویژگی مهم داشت اول اینکه ما حیثیت و ابهت سیاسی و نظامی آمریکا را در دنیا شکستیم و پایگاه عین الاسد را به پایگاه عین الجسد تبدیل کردیم.

وی با توجه به دیگر آثار حمله اخیر موشکی ایران به آمریکا، افزود: از دیگر برکات این اقدام جسارتی است که جوانان ما دارند و از حضرت آقا خط می‌گیرند و مثل یک سرباز از مملکت دفاع می‌کنند و در نهایت آمریکا باقدرت پوشالی خود که دم از تجهیزات بزرگ نظامی می‌زد، هیچ غلطی نتوانست بکند.

میریان با اشاره به‌ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی افزود: هر زمان به سردار شهید قاسم سلیمانی می‌گفتند یک نصیحت‌کنید، می‌گفت تقوا داشته باشید تقوا در عمل و تقوا در ایمان یعنی مواظب شیطان باشید و در اعتقادتان به خدا پناه ببرید.

انتهای پیام/63081/ک30/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول