اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انتقام اصلی خارج شدن آمریکا از منطقه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه انتقام اصلی آن است که آمریکا برای همیشه از منطقه خارج شود، گفت: ترامپ به‌عنوان کسی که ادعای حقوق بشری دارد در قالب یک لات وحشی در صحنه حاضر شده و خودش از برجام خارج شد، او یک دیوانه واقعی است.

انتقام اصلی خارج شدن آمریکا از منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مجید انصاری امشب در مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در حسینیه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری نشان عالی «ذوالفقار» را به سینه ستبر شهید سردار سلیمانی این مجتهد فی سبیل‌الله نصب کرد، انتظار می‌رفت خداوند دل بی‌قرارش را با مدال شهادت آرامش ببخشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ظرفیت بالای مکتب سیاسی امام راحل و انقلاب اسلامی از این جهت شگفت‌انگیز بود که در بستر این ظرفیت انسان‌های بزرگی ساخته شدند که اگر این مکتب نبود، بعید بود بتوان در یک مقطع تاریخی ۵۰ ساله ما مجموعه‌ای از انسان‌های بزرگ و تأثیرگذار را در تاریخ داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاریخ ایران قهرمان‌ها و شخصیت‌های بزرگی را به خود دیده است، بیان کرد: اما تراکم این همه انسان خود ساخته در یک مقطع زمانی محدود نشان از پویایی و ظرفیت‌سازی سیاسی مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی است.

انصاری ایمان راسخ به خداوند متعال، داشتن هدف متعالی نسبت به آینده و جامعه بشری و از خود گذشتن در راه هدف و نادیده گرفتن منیت‌ها را جزو شاخصه‌های فرد تراز اول انقلابی توصیف کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: شهید سردار سلیمانی هر زمانی که درجه‌ای دریافت می‌کرد متواضع‌تر می‌شد، حاج قاسم مجموعه‌ای از شاخص‌های والای انسانی و ارزش‌های والای پاسداری بود.

وی تصریح کرد: انتقام سخت و سیلی که رهبری فرمودند یک فرمان از طرف فرمانده کل قوا نبود بلکه درخواست مردمی بود که در راهپیمایی باشکوه تشییع پیکر سردار و یارانش شرکت کردند.

انصاری با تأکید بر اینکه انتقام اصلی آن است که آمریکا برای همیشه از منطقه خارج شود، عنوان کرد: آمریکا به‌دنبال درگیری در ایران و منطقه و تجزیه کشورها و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است، ترامپ به عنوان کسی که ادعای حقوق بشری دارد در قالب یک لات وحشی در صحنه حاضر شده و خودش از برجام خارج شد، او یک دیوانه واقعی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: آمریکا از زمان حضورش در ایران جز نکبت چیزی برای ایران نداشته‌ است، آن‌ها طرح کودتا ۲۲ بهمن را طراحی کردند و در زمان جنگ دفاع مقدس در کنار صدام بودند.

وی با اشاره به اینکه حوادث اخیر روشن کرد بیش از نیاز به وحدت در داخل، توجه به آحاد مردم و تقویت همدلی امری ضروری است، اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان از اوج فهم و بصیرت مردم بود.

انصاری با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی باید به‌عنوان مکتب تربیتی انسان‌ساز معرفی شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد برچیده‌شدن شیاطین از منطقه باشیم.

انتهای‌پیام/ 70068/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول