اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعزام 800 زائر اولی از مازندران به مشهد مقدس/پوستر«خاتم سلیمان» رونمایی شد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان و کشاورزان مازندران از اعزام بیش از 800 نفر از روستاییان زائر اولی بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی مازندران به مشهد مقدس خبر داد.

اعزام 800 زائر اولی از مازندران به مشهد مقدس/پوستر«خاتم سلیمان» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد ابراهیمی چهارشنبه‌شب در آئین بدرقه و اعزام بیش از 800 نفر از روستاییان زائر اولی بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون استاندار و مسؤولان استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد، اظهار کرد: بیمه اجتماعی کشاورزی بستر لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن جمعیت مولد و زحمتکش کشاورز و روستایی را فراهم آورده تا آنان بتوانند همانند سایر اقشار جامعه با حفظ منزلت و کرامت از مزایای بیمه اجتماعی با حمایت دولت بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: به مناسبت ارج نهادن به این قشر زحمتکش در استان و برای نخستین‌بار در کشور بیش از 800 نفر از روستاییان زائر اولی مازندران در حرکتی به صورت یکجا به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان و کشاورزان مازندران خاطرنشان کرد: استان مازندران پایلوت کشوری نخستین کاروان ضیافت رضوی شد و این را افتخاری برای مجموعه خود می‌داند چرا که در سال‌های اخیر شاهد اقدامات بی‌سابقه و اثرگذاری در عرصه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان این صندوق هستیم.

به گزارش فارس، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دیگر مسؤولان از پوستر«خاتم سلیمان» رونمایی شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با هدف گرامیداشت یاد و نام پرفروغ سردار پرافتخار راه مقاومت، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و تولید آثار خلاقانه و الهام‌بخش برای ادامه راه روشن بخش ایشان، اقدام به دریافت آثار هنری تحت عنوان «خاتم سلیمان» می‌کند.

محورهای تولید آثار هنری شامل سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ولایت‌مداری و شهادت، محور مقاومت - آزادی و مردم‌داری و ساده‌زیستی در بخش‌های طراحی پوستر، موشن‌گرافی و پویانمایی است.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول