اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شهید سلیمانی نماد مقاومت اسلامی/استفاده از ظرفیت‌های مختلف مجلس برای محکومیت این جنایت

نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت یاد شهید سلیمانی به استفاده از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی برای محکومیت این جنایت آمریکا تاکید کردند.

شهید سلیمانی نماد مقاومت اسلامی/استفاده از ظرفیت‌های مختلف مجلس برای محکومیت این جنایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ارومیه، به دنبال انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی موج عظیمی از نفرت و انزجار در شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای خارجی ایجاد شد که خواستار انتقام سخت از بانیان این جنایت بودند.

هم‌زمان با مردم و مسوولان در سراسر کشور نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی نیز این اقدام آمریکا را محکوم کردند.

سردار قاسم سلیمانی در محور مقاومت بی بدیل بود

هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: سردار سلیمانی فردی ملی و فرا ملی بوده علاوه بر آن که در خاورمیانه مردی صاحب نام، و در محور مقاوت فردی بی بدیل بوده است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی برای مردم ایران و امنیت‌ ایرانی‌ها از جان و دل تلاش کرده و در آخر، جان خود را در این راه اهدا کرد و به همین دلیل ایرانی‌ها از عمق وجود دوستدار وی هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت ایشان باعث شده در ایران و جبهه مقاومت انسجام بیشتری رخ دهد و شهادت وی منشا خیر شده و آنان که در جبهه مقاومت تردید داشتند در مقابله با آمریکا متحد شدند و این امر باعث انسجام ملی شده است.

وی تصریح کرد: خون این شهید باعث ترمیم و پوشش شکاف‌ها و برگرداندن ارزش‌های جامعه ایرانی شده است.

بهادری اذعان کرد: سردار سلیمانی کار خود را به نحو احسنت انجام داده و خون وی نیز کار خود را خواهد کرد و بر ما وظیفه است در مرحله اول با افزایش همت خود مسیر ایشان را ادامه داده و در ادامه مسیر سردار سلیمانی‌های دیگر نقش ایفا کنند و سردار سلیمانی فقط به قاسم سلیمانی محدود نشود.

وی با اشاره به انتقام خون این شهید بزرگوار، بیان کرد: نباید اعمال بانیان این ترور بی پاسخ بماند و باید پاسخی قاطع و راهبردی بدون عجله و به دور از احساس داده شود تا آمریکا متوجه شود هر اقدامی علیه مسلمانان و محور مقاومت نمی‌تواند انجام داده و این پاسخ راهبردی در نهایت باعث از بین بردن آمریکا شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: ترور مغنیه باعث اتحاد و تقویت گروه‌های فلسطینی، لبنان شده و شهادت سردار قاسم سلیمانی باعث اتحاد و تقویت گروه‌های مقاومت ایران، عراق و سوریه خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای محکومیت این ترور باید از ظرفیت دیپلماسی، استفاده کنیم و گروه‌ها و کشورهای عضو عدم تعهد باید بیانیه‌ایی صادر کرده و جوری نباشد که در بعضی شرایط و جنگ‌های تبلیغاتی به وجود آمده در دنیا سردار سلیمانی با برخی افراد مقایسه شود شهادت ایشان بایستی در مجامع بین المللی محکوم شود.

سردار سلیمانی نماد مقاومت مقابل کشورهای زیاده خواه بود

نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، نیز در این خصوص، با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی و ضمن تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران، اظهار کرد : سردار قاسم سلیمانی مالک اشتر رهبر معظم، عزیز دل‌ها، نماد مقاومت بوده و چند سال خارج مرزها جنگید تا در داخل کشور جنگی رخ ندهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: دنیا بداند سردار قاسم سلیمانی مانند مالک اشتر نامش جاودان خواهد ماند و ما سرباز ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی هزاران سردار متولد شدند تا به دنیا ثابت شود که مقاومت اولویت اول ما بوده و  سردار، فقط به مردم ایران تعلق ندارد و متعلق به کل کشورهای مستضعف و مظلوم جهان است.

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی دودمان آمریکا و ایادی اش را درمنطقه بر باد می‌دهد

روح الله حضرت پور اظهار کرد: به عنوان سرباز کوچک نظام به سردار میگویم که فرزندان انقلاب و رهبری راه شما را ادامه خواهند داد و علم حسینی را بر زمین نخواهند نهاد.

روح الله حضرتپوربا اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پاداش چهل سال وفاداری به اسلام و انقلاب و ولایت، مجاهدت برای عقیده، تسلیم و رضا وچهل سال خدمت بی منت و پاسداری از حریم ولایت و امت اسلام است.

وی ادامه داد: ایران سرافراز سربازی با کفایت و سلحشور را از دست داد، سربازی که همانند مردان مرد، در مقابل مردنماهای نامرد، همچون مولایش حسین(ع)، قهرمان‌وار و عزتمند و با شرف ایستاد.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به فداکاری‌های سردار سلیمانی در پاکسازی جغرافیای منطقه از شر تروریست ها و اشرار اذعان کرد: سپهبد سلیمانی به درخواست دولتهای منطقه امنیت و آرامش را برای مردمان‌شان به ارمغان آورد بگونه‌ای که نسل های بعدی ملت کشورهایی نظیر عراق،سوریه، افغانستان و یمن مدیون نام و آوازه قاسم سلیمانی خواهند بود.

وی تصریح کرد: نه ایران که کل منطقه خاورمیانه فرماندهی را از دست داد که برای صلح و آرامش می جنگید شخصیتی که جان و مال و اعتبارش را فدای انسانیت و شرافت و آزادگی کرد و نهایتا خون پاکش را در این راه مقدس به پیشگاه دین و آیینش و برترین مفاهیم اخلاقی و انسانی هدیه نمود.

وی تصریح کرد: بنا به فرموده ی رهبرم، دوران بزن در رو به پایان رسیده و گردن‌کلفت‌های تو خالی عرصه بین‌الملل بایدمسئولیت و عواقب اعمال نابخردانه خود را پذیرا باشند.

وی اذعان کرد : با شهادت این مرد بزرگ روح تازه ای بر کالبد مقاومت و مردانی چون سید بزرگوار جهان اسلام سید حسن نصر الله و یاران با وفایش و مجاهدان پاک عراق و یمن و فلسطین دمیده شد و روح پاک این سردار اسلام هدایت گر راه مقاومت و ایثار خواهد بود و آمریکای خوار و ذلیل بداند باید بیشتر از زنده سردار سلیمانی ها از شهادت آن ها بترسد و این ترس در تمام شئون امریکا و هم‌دستان دونش قابل رویت و درک است.



انتهای پیام/۶۱۰۲۲/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول