اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ختم دادرسی پرونده سکه ثامن/صدور حکم جلب برای خواهر و همسر متهم

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: اولین جلسه رسیدگی به این پرونده امروز برگزار شد و قاضی ختم دادرسی را اعلام کرد.

ختم دادرسی پرونده سکه ثامن/صدور حکم جلب برای خواهر و همسر متهم

رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس در این باره گفت: جلسه امروز با قرایت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان شروع شد و بعد از ان بنده به وکالت از شکات شکواییه را مطرح کردم و توضیحات لازم را ارایه دادم.

وی افزود: بعد از آن چند نفر از شکات و مالباختگان شکایت و تظلم خواهی شان را مطرح کردند و یکی از حضار هم بعنوان مطلع احضار شد و اظهارت خود را به سمع دادگاه رساند. بعد از آن متهم اصلی در جایگاه قرار گرفت و تفهیم اتهام شد و باز هم اتهامات را نپذیرفت و انکار کرد.

وی تصریح کرد: رییس دادگاه سوالات دقیقی پرسید که متهم نتوانست پاسخ دهد و دفاعیات متناقضی داشت و در نهایت دو نفر از وکلای متهم به دفاع از او پرداختند که  بنده پاسخ دفاعیات متهم و ادعاهای او و موکلش را دادم.

کوهپایه زاده گفت: نهایتا دادگاه با ختم رسیدگی در موعد مقرر انشای رای خواهد کرد و بزودی رای انشا و اعلام و ابلاغ خواهد شد.

کوهپایه زاده یادآور شد: برای همسر و خواهر متهم اصلی هم جلب به دادرسی صادر شده ولی در این جلسه فقط به اتهامات متهم ردیف اول پرونده رسیدگی شد. همسر و خواهر متهم اصلی و دومتهم دیگر پرونده در جلسه حضور نداشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول