اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خون شهید سلیمانی انقلاب جدیدی در کشور ایجاد کرد

هم‌رزم سردار سلیمانی با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی انقلاب جدیدی در کشور ایجاد کرده است.

خون شهید سلیمانی انقلاب جدیدی در کشور ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در جبهه مقاومت که در میدان شهرداری رودسر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمانی پا به عرصه سیاسی دنیا گذاشت گه یک‌طرف دنیای پر زر و زور و طرف دیگر قیام ملت‌های مسلمان وجود داشت که به پیروزی علیه رژیم شاهنشاهی همه معادلات را بر هم زد.

وی با تأکید بر لزوم الگوپذیری جامعه از شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع امنیت افزود: امنیت و عزت امروز کشور را مدیون ازخودگذشتگی و ایثار شهدا هستیم و همیشه بادی قدردان زحمات و رشادت‌های آنان باشیم.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت سرافرازانه سردار ملی مقاومت به دست آمریکای تروریست تصریح کرد: شهادت این سردار پرافتخار، موجب وحدت، انسجام و شوری در  جامعه انقلابی ما شد که می‌بایست تلاش کنیم تا این شور به شعوری تبدیل شود و همه با گام نهادن در مسیر شهدا و امام شهدا، پشت رهبری محکم بایستیم و این امر موجب ترس دشمنان خواهد شد.

حق‌بین با اشاره به اینکه باید همه خواسته‌های دین در جامعه عملیاتی شود، گفت: استکبار جهانی امروز با استفاده از نقطه‌ضعف‌هایی که گذشتگان ما مرتکب شدند در حوزه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی نقشه‌هایی می‌کشد و در حال عملیاتی کردن نقشه‌های شوم خود است.

وی خطاب به مردم که باید برای انتقام از خون به‌ناحق ریخته شده سپهبد سلیمانی به مسؤولین کشوری فرصت عمل داد، بیان کرد: شک نکنید که انتقام سختی در پیش است و دشمن امروز از توان نیروهای ما ترسیده و در آماده‌باش کامل است، اینکه در حوزه خلیج‌فارس نیرو پیاده کردند دروغی بیش نیست و این ترفند را برای بالا بردن روحیه سربازان خود بکار گرفته است.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید شور حسینی را که براثر ریخته شدن خون شهید سلیمانی در جامعه ما به‌دست‌آمده را قدر بدانیم، افزود: اگر شهید سلیمانی و هم‌رزمانش در جبهه مقاومت نبودند امروز سرنوشت ما یک سرنوشت دیگر بود اما سردار سلیمانی آن‌طرف مرزهای سوریه و عراق به پایگاه‌های داعش حمله‌ور شدند و اقتدار و عزت را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند تا ما راحت زندگی کنیم.

هم‌رزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکا با ترسی که از انتقام دارند متحمل هزینه‌های سنگینی شده و خودشان از خاورمیانه خارج می‌شوند، گفت: آمریکا این بار در حوزه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی با ما در جنگ است و چون توان مقابله با ملت ما را نداشت با هزینه زیاد داعش را ایجاد کرد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول