اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

باز نجوای باکری در فضا پیچید/ نگین سلیمان به حلقه ماتم

خونی از ما بر گردن آمریکاست و اشک‌های رهبرم سیدعلی نیز به آن اضافه شد و دشمن غدار بداند ما به اشک رهبرمان حساس‌تریم.

باز نجوای باکری در فضا پیچید/ نگین سلیمان به حلقه ماتم

خبرگزاری فارس از تبریز- معصومه درخشان، صدها بار با خود زمزمه می‌کنم" خدایا مرا پاکیزه بپذیر"، انگار دوباره باکری شهید شد، انگار صدای باکری در فضا پیچده است با خدای خود نجوا می کند" خدایا مرا پاکیزه بپذیر".

انگار دوباره همت، جهان‌آرا، باقری، پیشقدم، کاظمی، خرازی و زین‌الدین دوباره در مسلخ عشق تکه تکه شده‌اند، انگار دوباره صیاد در مقابل خانه‌اش به آسمان پر کشید .

حاج قاسم سردار دلها! می‌دانستی که به ملاقات معبود می‌روی و همچون باکری گفتی و نوشتی که" خدایا مرا پاکیزه بپذیر، خدایا عاشق دیدار توام". 

حاج قاسم! شهادت برازنده‌ات بود، چقدر عاشقانه و مظلومانه به یاران شهیدت پیوستی، زمین برایت کوچک بود و آسمان برای درآغوش کشیدنت بال می‌گشود.حالا لبخند می‌زنی، حالا که ارواح طیبه شهدا تو را در آغوش گرفته‌اند.

حالا که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بر دروازه بهشت چشم به راهت بودند، دورتادورت را گرفته‌اند و جمع‌تان جمع شده است. حالا در بهشت برای خودتان دورهمی گرفته‌اید ولی ما جگرمان سوخت وقتی شنیدیم سردار سرفرار لشکر اسلام آسمانی شده و دیگر در میان ما نیست.

چقدر شنیدن نامت برایمان امنیت‌بخش بود و همان‌قدر برای دشمنان ترس و هراس به همراه داشت.

 سردار آسمانی! به احترامت قیام کرده‌ایم و یک جهان منتقمت خواهند بود، رستاخیز بی‌نظیر امت را می‌بینی؟ پیوند ملت با ولایت هم ستودنی است

 حاج قاسم! لباس رزمت تن‌پوش فرزندانمان شده و نسل جدید سلیمانی‌ها می‌رویند تا این علم و بیرق هیچ‌وقت بر زمین نماند.

خونی از ما بر گردن آمریکاست و اشک‌های رهبرم سیدعلی نیز به آن اضافه شد و دشمن غدار بداند ما به اشک رهبرمان حساس‌تریم.

در طول تاریخ همیشه بزرگترین طوفان‌ها پس از بارش اشک فرزندان فاطمه(س)  بوده است و حالا خون تو حریف می‌طلبد و طوفانی به پا می‌شود که دشمنان ستمگر نمی‌توانند تاوان آن را پس دهند.

ملت ایران اسلامی یکپارچه شده‌اند تا دشمن زبون، جنایتکار و بزدل که فکر نمی‌کردند خون شهید سلیمانی اینقدر وحدت‌بخش بوده  و به خروش بیاید، از ترس انتقام همچنان بر خود بلرزد.

حاج قاسم! خون‌بهای تو پاک شدن قدس از حرامیان صهیونیستی و نابودی آمریکای جنایتکار و فتح قدس شریف است.

حاج قاسم! برای همیشه پرچم مبارزه با کفر، الحاد و استکبار را برافراشته نگه داشته‌ای و حالا تو یک نفر نیستی بلکه یک ملتی که علیه استکبار قیام کردی، حالا استکبار بداند ما ایرانی‌ها وقتی برای دیدن معشوق دلتنگ می‌شویم، مصمم‌تر از همیشه جلو می‌رویم.

خون تو در بستر زمان می‌جوشد و حریف می‌طلبد، چه کسی را یارای این است که در مقابل خون سردار ایرانی حریف شود؟

فقط دلمان خوش است و آرام می‌شویم به انتقام سختی که رهبر و سید فرزانه ما وعده داده است که انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است و مطمئن هستیم خون پاک شهدای جبهه مقاومت بر زمین نمی‌ماند.

حالا تک تک ما ایرانی‌ها می‌گوییم اگر می‌خواهید به مردی، مردانگی،غیرت، عزت و وطن‌دوستی پی ببرید، رفتار حاج قاسم را مرور کنید او مایه افتخار، شرف و عزت  ایران اسلامی است.

راستی سردار دل‌ها! زیارتت قبول باشد، می‌دانستی که به دیدار معبود می‌روی، زیارت دوره را شروع کردی، پنج‌شنبه شب از حرم مطهر بی بی زینب در سوریه شروع کردی، همان زینبی که مدافع حرمش بودی تا حرامیان دستشان به حرم مبارک نرسد. 

به کاظمین آمدی و سپس در کربلا مهمان ارباب بودی و در بین‌الحرمین هروله کردی و در نجف به زیارت امیرالمومنین رفتی.

سال‌ها در خوزستان شاهد شهادت همرزمانت بودی و حالا که به آنها پیوستی، به زیارت خاک‌های خون‌آلود خوزستان رفتی و در مشهدالرضا مهمان امام رئوف شدی.

در تهران به زیارت رهبرمان سیدعلی آمدی، همو که دلش برایت تنگ می‌شود و در غم فراقت می‌گرید.

در قم به پابوس حضرت فاطمه  معصومه (س) رفتی و در آخر در کرمان برای زیارت پدر و مادرت آغوش می‌گشایی و سپس بدن خسته‌ات  را در کنار یاران شهیدت که در فراقشان بی‌صبرانه اشک می‌ریختی، به آرامش می‌رسی.

زیارتت قبول سردار دل‌ها...

و در پایان می‌گوییم سلام بر مقاومت، سلام بر شهیدان راه حق، سلام بر آزادگان جهان و سلام بر خون‌های به ناحق ریخته شده، سلام بر مجاهدانی که تا پیروزی و آزادی قدس شریف کاخ‌های ظلم و ستم را درهم می‌کوبند و نابود می‌کنند.

شهادتت مبارک عزیز دل، دلمان برایت تنگ می‌شود، سردار دل‌ها...

انتهای پیام/ ۶۰۰۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول