اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

واکنش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی به مطالبه وضعیت نامطلوب آسفالت جاده‌‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی در واکنش به مطالبه در «فارس من» مبنی بر وضعیت نامطلوب آسفالت جاده‌های بین شهری جنوب استان گفت: منتظریم هوا مساعد شود.

واکنش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی به مطالبه وضعیت نامطلوب آسفالت جاده‌‌ها

اروجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بیش از 43 کیلومتر آسفالت‌ریزی در جاده‌های بین شهری جنوب استان طی امسال صورت گرفته است.

وی افزود: این میزان آسفالت‌ریزی در جاده‌های بین شهری تبریز، ایلخچی، ​آذرشهر، عجب‌شیر، ملکان، بناب و ... انجام شده است.

علیزاده با اشاره به قرارداد 200 میلیارد ریالی که در این بخش از استان، مجموعه تحت مدیریتش داشته اضافه کرد: تعهد طرف قرارداد این طرح تا 150 میلیارد ریال محقق شده ولی هنوز بخشی از مبلغ این قرارداد به پیمانکار پرداخت نشده است.

وی در عین حال تاکید داشت: موضوع تجهیز جاده‌های بین شهری جنوب استان به آسفالت مناسب و مطلوب هنوز هم در دستور کار اداره‌کل راهداری قرار دارد و دلیل توقف آن شرایط نامناسب جوی بود.

این مقام مسوول در حوزه راه‌های آذربایجان‌شرقی، به متقاضی رسیدگی به وضعیت آسفالت این مسیرها قول داد با مناسب شدن شرایط جوی و فراهم شدن زمینه آسفالت‌ریزی که دما و وضعیت خاصی را می‌طلبد دوباره طرح آسفالت‌ریزی در جنوب آذربایجان‌شرقی از سر گرفته شده و شاهد مطلوبیت جاده‌ها برای تردد هموطنان باشیم.

علیزاده یادآور شد: نزدیک به 5 کیلومتر نیز آسفالت‌ریزی طی برنامه‌های امسال، در این مسیر در اولویت‌کاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت  وضعیت نامطلوب آسفالت جاده‌های بین شهری جنوب استان آذربایجان‌شرقیخواستار پیگیری این موضوع شده بودند. 

مخاطبان ثبت کرده‌اند،  پلیس راه تبریز به طرف ایلخچی را که رد کنید، عمق بی‌کیفیتی آسفالت جاده را با صداهای آزاردهنده ماشین که از چاله‌های جاده می‌نالند را درک می‌کنی.

دقیقا مسیر برگشت نیز همین اوضاع را دارد البته تکه‌هایی اخیرا ترمیم شده ولی طول مسیر در هر دو جهت نیاز به بهسازی کامل دارد. از پلیس راه تبریز تا ایلخچی و از آنجا به طرف آذرشهر تا برسد به بناب و ملکان... و بالعکس نمی‌دانم گوش شنوا، ‌چشم بینایی و دست گره‌گشایی خواهد بود یا اینکه فقط سوژه‌ای بی‌خاصیت دست مخاطبین باقی خواهد ماند. اما با این وضع اقتصادی مردم بهترین کمک به معیشت ملی جامعه، توسعه کمی و کیفی جاده‌ها و حمل و نقل عمومی و گسترش مراودات بین شهری و بین استانی خواهد بود که این رهگذر باید از سر ایران یعنی آذربایجان آغاز شود.

انتهای پیام/60014/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول