اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

اعلام آمادگی وزارت صنعت برای اجرای ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار

وزیر صمت درباره اجرای حکم ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: وزارت صنعت از حیث ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است.

اعلام آمادگی وزارت صنعت برای اجرای ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس  رضا رحمانی امروز  در جلسه شورای گفت و گوی دولت  و  بخش خصوصی  در رابطه با اجرای حکم ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار  و آیین نامه اجرایی آن مبنی بر تشکیل کمیته ساماندهی مراجعه نمایندگان دستگاه‌های ا جرائی به واحدهای تولیدی و راه‌اندازی سامانه مربوط گفت: تحلیل  معاونت ریاست جمهوری این بود که موضوع مذکور  فرا بخشی شود و از موضع حاکمیتی این موضوع مدیریت شود.

وی با باین اینکه البته کمیته مربوطه تشکیل نشد، اضافه کرد: وزارت  صنعت از حیث  ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است؛ برای  این کار اراده فرا بخشی لازم است و باید همه دستگاه‌ها پنجره واحد را بپذیرند .

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: پیشنهاد من این است که امروز یکی از راه‌های مقابله با تحریم  از لحاظ اقتصادی تسهیل امور است  و لذا ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار اهمیت دارد و  لذا اگر مانعی در اجرا است بیان کنند و از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و آن را ضروری می‌دانیم.

رحمانی  بیان داشت: بنابراین پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در معاونت ریاست جمهوری برای بررسی این موضوع ایجاد شود زیرا معمولا یک سری موانع بوکراسی و کارشناسی در این مساله وجود دارد  اما مشکل جدی نداریم و ما حتما  در اجرا هم امکانات را فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول