اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در عمان

مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و همرزمانش با حضور گسترده ایرانیان مقیم، جمع زیادی از مردم عمان و سایر کشورها در محل سفارت ایران در مسقط برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در عمان

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور جمع زیادی از مردم عمان و سایر کشورها، ایرانیان مقیم، سفرا و دیپلمات های خارجی و مقامات محلی شامگاه دوشنبه ۱۶ دی ماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

پس از قرائت قرآن و نثار فاتحه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان به تشریح ویژگی های سردار شهید پرداخت و یاد ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی را گرامی داشت. 

این مراسم با استقبال بی نظیری روبرو شد. چند تن از شرکت کنندگان در اظهاراتی تاکید کردند که سردار سلیمانی فقط متعلق به ایرانیان نیست، بلکه متعلق به همه مسلمانان بلکه همه آزادگان جهان است.

 

 

سفیر سوریه در عمان نیز در سخنانی ضمن عرض تسلیت و  ابراز همدردی با مردم ایران و ارج نهادن به مقام شامخ سردار سلیمانی از وی به عنوان قهرمان منطقه یاد کرد که نقش بی بدیلی در شکست تروریسم و در رأس آن داعش ایفا کرد.

پخش سخنان فرزند سردار حاج قاسم در مراسم تشییع در تهران از دیگر برنامه های این مراسم بود.
همچنین دکلمه ای توسط خواهر یکی از شهدا در توصیف مقام شامخ شهدای مقاومت قرائت شد که حاضران را تحت تاثیر قرار داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول