اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سردار سلیمانی راهش را با عشق انتخاب کرد/ اخلاص حاج قاسم سبب شهادتش شد

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه گفت: سردار سلیمانی راه و مسیر خود را با عشق انتخاب کرد و اخلاص بالای او سبب شهادتش شد.

سردار سلیمانی راهش را با عشق انتخاب کرد/ اخلاص حاج قاسم سبب شهادتش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا سیدالحسینی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مسجد ولیعصر (عج) سرخه اظهار کرد: این شهید گرانقدر به معنای واقعی کلمه از بندگان صالح خداوند بود و سخن گفتن از بندگان صالح خدا کاری دشوار است.

وی با اشاره به اینکه هر کسی خدا را خالصانه عبادت کند، خداوند همه چیز به او می‌دهد و همه چیز را به تسخیر او درمی‌آورد، گفت: هر کسی از خدا بترسد، خداوند کاری می‌کند که دشمنان از او بترسند و سردار سلیمانی نیز از این بندگان خدای متعال بود.

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه ادامه داد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی تمام دل‌های دنیا را مجذوب خود کرده بود و عالم اسلام در این مصیبت بزرگ به عزا نشسته است.

سیدالحسینی با بیان اینکه همان‌طور که در تشییع‌ پیکر این شهید گرانقدر در کشور عراق مشاهده کردیم، این از اثرات خون این شهید بود که دل‌ها را به هم نزدیک کرد، افزود: تمام برنامه‌های او در راستای انسجام دنیای اسلام بود و این ثمره کار حاج قاسم است که عالم اسلام را با هم هماهنگ کرد.

وی با بیان ویژگی‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی اضافه کرد: اخلاص بالای او سبب شهادتش شد و از دیگر ویژگی‌های او تواضع و فروتنی برابر متواضعان و تکبر برابر مستکبران بوده است.

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه گفت: پشیمان نشدن از مسیر انتخاب‌شده، پای این انقلاب باقی ماندن و در سخت‌ترین لحظات پشت ولایت را خالی نکردن، از ویژگی‌های بارز شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود.

سیدالحسینی گفت: سردار سلیمانی راه و مسیر خود را با عشق انتخاب کرد و به راه و مسیر خود ایمان داشت و سرچشمه موفقیت او توکل بر قادر متعال بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی هر روز به ساحت معصومین (ع) توسل می‌جست و هر روز زیارت عاشورا می‌خواند و هر هفته در منزل خود روضه امام حسین (ع) برگزار می‌کرد و سرانجام با توسل به معصومین (ع) به آرزوی خود رسید و توسط شرورترین افراد دنیا به شهادت رسید و این عاقبت صالحان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول