اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام شاه سعودی به امیر کویت

منابع کویتی گزارش دادند که فرستاده شاه سعودی امروز با امیر کویت دیدار و پیام او را به امیر کویت ابلاغ کرد.

پیام شاه سعودی به امیر کویت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت صبح امروز دوشنبه در کاخ بیان میزبان «ترکی بن محمد بن فهد آل سعود» وزیر مشاور و عضو هیأت وزیران عربستان سعودی و هیأت همراه او بود.

ترکی بن فهد در این دیدار پیام شاه سعودی را به امیر کویت ابلاغ کرد که به نوشته روزنامه کویتی «القبس» این پیام مربوط به روابط برادرانه دو کشور و راهکارهای تقویت و توسعه این روابط در زمینه‌های مختلف بود.

به جزئیات گفت‌وگوهای فرستاده شاه سعودی با امیر کویت اشاره‌ای نشده است اما سفر او به کویت در حالی است که روز جمعه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که در حمله هوایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را به شهادت رسانده است.

«صباح الخالد الصباح» نخست‌وزیر کویت خواستار هماهنگی با کشورهای دوست و برادر در خصوص تحولات اخیر در منطقه شد و فرماندهان نظامی و امنیتی را به حضور در نشست هیأت وزیران (امروز دوشنبه) دعوت کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول