اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهید سلیمانی سرمایه‌ای بزرگ برای امنیت ملی و همبستگی کشور بود

استاندار قزوین با بیان اینکه شهید سلیمانی سرمایه‌ای بزرگ برای امنیت ملی و همبستگی کشور بود. گفت: مردم داری و احترام به بزرگان نظام و انقلاب همواره مشی این مرد بزرگ بود.

شهید سلیمانی سرمایه‌ای بزرگ برای امنیت ملی و همبستگی کشور بود

هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین در گفت‌‎وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی شخصیتی بین‌المللی است.

وی افزود: شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم بین‌المللی، داعش و مستکبران بود و می‌بینیم که امروز آزادگان جهاد در فقدان و غم این بزرگمرد چگونه ماتم زده هستند.

استاندار قزوین با بیان اینکه شهید سلیمانی سرمایه‌ای بزرگ برای امنیت ملی و همبستگی کشور بود. اضافه کرد: مردم داری و احترام به بزرگان نظام و انقلاب همواره مشی این مرد بزرگ بود.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی به خوبی حرمت‌ها را حفظ کرد و بدون نگاه سیاسی تلاش کرد تا خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

جمالی‌پور ادامه داد: شهادت زیبنده این مرد بود و به آرزوی دیرینه خود که سالها نیز در جستجوی آن بود رسید.

وی تأکید کرد: امریکا هرگز فکر نمیکرد با ترور این مرد بزرگ اینگونه باعث وحدت ملت ایران و مردم‌های آزاده جهان بشود  و سطح محبوبیت این مرد در ذهن آمریکایی‌ها نمی‌گنجید.

استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه جهان نابودی داعش را مدیون شهید سلیمانی است، یادآور شد: نبودن این مرد برای همه ما سنگین است و می‌بینیم که تمام آزادی‌خواهان دنیا ماتم زده هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول