اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

امرالله احمدجو: در عمار فیلمنامه‌هایی نوشته شده که همین الان قابلیت اجرا دارند

کارگردان سریال «روزی روزگاری» و داور جشنواره فیلم «عمار» گفت: در عمار فیلمنامه هایی نوشته شده که همین الان قابلیت اجرا و به تصویر کشیده شدن دارند.

امرالله احمدجو: در عمار فیلمنامه‌هایی نوشته شده که همین الان قابلیت اجرا دارند

امرالله احمدجو، کارگردان سریال‌های «روزی روزگاری» و «تفنگ سرپر» و داور بخش فیلمنامه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خصوص وضعیت داوری جشنواره به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: ما به آموزش درست در امر فیلمنامه نویسی و در بخش نیروی انسانی به فیلم نامه نویس و پرورش استعداد در این حوزه نیاز داریم.

وی افزود: درباره موضوعات ارزشی و انقلابی نیز اگر فیلمنامه درستی پرورش داده نشود، ضد خود ارزش‌ها عمل خواهند کرد.

داور دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ترس را یک مانع بزرگ برای نوشتن دانست و تصریح کرد: نهایت ضعف در یک متن نگارش شده این است که آن را منتشر یا اجرا نکنیم اما باید بیاموزیم که بدون ترس بنویسیم و با لجبازی به جنگ قلم برویم تا بتوانیم فیلم نامه های خوب نگارش و اجرا کنیم.

احمدجو به نقش جشنواره مردمی عمار در میدان دادن به استعدادهای فیلمنامه نویسی اشاره و در خصوص فیلمنامه‌های حاضر در دهمین دوره جشنواره بیان کرد: چندین فیلمنامه‌نویس مستعد در جشنواره شرکت کرده بودند که کار ما را در داوری سخت کرده بود؛ اکثر شرکت‌کنندگان هم فیلمنامه‌های بلند و قوی نوشته بودند که کاملا آمادگی اجرا داشتند و می شود از همین فردا سر صحنه رفت و شروع به کار کرد.

وی افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار می تواند گامی بلند در جهت پرورش استعدادهای جوان در زمینه فیلم نامه نویسی و فیلم سازی باشد تا جوانان آینده سینمای ما را به دست بگیرند و بار این میراث کهن را سالم به منزل برسانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول