اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

گلعلی بابایی: خبر شهادت سردار سلیمانی مثل خبر پذیرش قطعنامه دردناک بود

یک نویسنده دفاع مقدس با بیان این‌که شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی مثل خبر پذیرش قطعنامه برایش دردناک بوده، گفت: قطعاً تنها چیزی که مردم را آرام می‌کند، «انتقام» است. ولی انتقام باید با درایت، تدبیر، مدیریت و با فکر باشد.

گلعلی بابایی: خبر شهادت سردار سلیمانی مثل خبر پذیرش قطعنامه دردناک بود

گلعلی بابایی نویسنده دفاع مقدس ،در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، با بیان اینکه با شنیدن خبر حاج قاسم در صبح روز جمعه مانند سایر مردم غافلگیر شده است، ابراز داشت: این خبر ناگوار مانند کوه روی سرمان افتاد. دقیقاً حال ما مثل روزی بود که قطعنامه ۵۹۸ را قبول کردند. یعنی همان‌گونه غیرمترقبه و غیرمنتظره بود.

وی افزود: این خبر همه را در لاک غمی فرو برد که نمی‌شد تحملش کرد. وضعیتی بود که نمی‌شد خبر را قبول کرد یا ردش کرد. توی بلاتکلیفی بودم که چی کار کنم. با دوستم آقای حسین بهزاد به بهشت زهرا رفتیم و تا بعدازظهر در آنجا پرسه می‌زدیم و خبرها را مرور می‌کردیم.

بابایی با تأکید بر اینکه بحث انتقام سخت را رهبر انقلاب در بیاناتشان پس از شهادت سردار سلیمانی مطرح کردند، بیان داشت: قطعاً تنها چیزی که مردم را آرام می‌کند، این مردمی که با عشق به مراسم تشییع آمدند، انتقام است. ولی انتقام باید با درایت، تدبیر، مدیریت و با فکر باشد. نمی‌شود همین طور بی‌گدار به آب زد که نتیجه‌اش آب در هاون کوبیدن است.

وی با بیان اینکه تنها کسی که واقعاً با تروریسم مبارزه کرد، حاج قاسم بود، ادامه داد: هر کس در هر مقام و مسئولیتی است باید برای افشای ماهیت افراد امثالی مانند ترامپ که دم از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می‌زند، ماهیت پلید آن‌ها را رسوا کند.

گفت‌وگوی تصویری فارس با گلعلی بابایی در حاشیه مراسم تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت را تماشا کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول