اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پاسخ عمل زشت آمریکا داده شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید شورای امنیت ملی و مسؤولان تا جایی که برایشان مقدور است بررسی لازم را انجام دهند و پاسخ این عمل زشت آمریکا داده شود.

پاسخ عمل زشت آمریکا داده شود

اکبر سلیم نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی به مردم ایران گفت: حرکت بسیار ناپسندی بود که یک سردار و یک فرمانده سپاه به این صورت ترور شد.

سلیم نژاد تصریح کرد: به شهادت رساندن یکی از فرماندهان ما اقدام ناپسندی بود که توسط آمریکا انجام شد و باید شورای امنیت ملی و مسؤولان تا جایی که برایشان مقدور است بررسی لازم را انجام دهند و پاسخ این عمل زشت آمریکا داده شود.

وی تصریح کرد: ما این حرکت آمریکا را به شدت محکوم می کنیم و به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر کرج، هر جا هر کاری از دست ما برآید در خدمت فرماندهان و عزیزان این مملکت هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص محبوبیت شخصیت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: این رزمنده دلاور چندین دهه از عمر خود را در راه مبارزه برای امنیت کشور گذراند و در این مدت با بچه‌ها و نیروها رفیق و همراه بود و همیشه در خط مقدم حضور داشت و می جنگید و در صحنه مبارزه حاضر بود.

سلیم نژاد اظهار کرد: وی الهام بخش همه هسته های مقامت اسلامی بود و به معنای واقعی کلمه یک فرمانده بود واینکه مردم تا این حد به ایشان ارادت می‌ورزند نشان از صفای باطنی و اخلاص این شخصیت دارد.

وی در پایان اذعان کرد: ایران مانند سردار سلیمانی زیاد دارد اما ایشان سال ها در جبهه های جنگ حضور داشت و تجربه بسیار گرانی را به دست آورد و در نهایت به آرزوی خود که شهادت بود رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول