اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تصویب شد؛ تغییر نام بزرگراه رسالت بناب به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

بزرگراه رسالت شهرستان بناب به منظور ارج نهادن به رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار سرفراز دل‌ها به‌نام بزرگراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

تصویب شد؛ تغییر نام بزرگراه رسالت بناب به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، اعضای شورای اسلامی شهر بناب در جلسه رسمی امروز خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگ راه اسلام و ایران اسلامی بزرگراه واقع در حد فاصل میدان بسیج تا میدان معلم این شهر را به‌نام «بزرگراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کردند.

در بخشی از مصوبه شورای اسلامی شهر بناب آمده است: « رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ‌وقت از ذهن مردم عزیزمان فراموش نخواهد شد؛ از این رو به این منظور و در جهت پاسداشت خدمات آن شهید بزرگوار به ایران و اسلام که جهان به احترام این ابر سردار دل‌ها سر تعظیم فرود آورده است، بزرگراه رسالت به‌نام این شهید سرافراز تغییر نام می‌یابد.»

اعضای شورای اسلامی شهر بناب پس از تصویب این نامگذاری شهرداری بناب را مکلف کردند تا در اسرع وقت نسبت به تهیه و نصب تابلوی این بزرگراه با نام جدید اقدام کنند.

گفتنی است، بامداد روز جمعه نیروهای نظامی آمریکای جنایتکار در یک حمله ناجوانمردانه و تروریستی به خودروهای حامل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان در نزدیکی فرودگاه بغداد این سردار محبوب و مردمی را به شهادت رساندند.

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان موجی از اندوه و ماتم را در میان مردم ایران و کشورهای منطقه همراه با خشم و نفرت آنان از این جنایت هولناک به راه انداخته به‌طوریکه ترس از انتقام خون شهیدان این جنایت صحنه گردانان این اقدام تروریستی را فرا گرفته است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول