اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

سفارت آمریکا در ترکمنستان توصیه‌های امنیتی صادر کرد

سفارت آمریکا در ترکمنستان برای شهروندان خود در این کشور توصیه‌های امنیتی صادر کرد.

سفارت آمریکا در ترکمنستان  توصیه‌های امنیتی صادر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال فعل و انفعالات جدید در منطقه بعد از شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، آمریکا از بیم تهدیدات احتمالی، برای شهروندان خود در گوشه و کنار جهان توصیه‌های امنیتی صادر کرده است.

«وبگاه سفارت آمریکا» در عشق آباد، پایتخت ترکمنستان روز شنبه توصیه‌های امنیتی را برای همه شهروندان آمریکایی در این کشور صادر کرد.

در بخشی از این توصیه امنیتی آمده است: «سفارت آمریکا در عشق‌آباد به همه شهروندان ایالات متحده نسبت به تشدید تنش در منطقه هشدار می‌دهد. به شهروندان آمریکایی توصیه می‌شود که با حفظ آمادگی  نسبت به تحولات اطراف خود اشراف مناسب داشته باشند.»

در توصیه امنیتی سفارت آمریکا در ترکمنستان به شهروندان آمریکایی در این کشور در به‌روز رسانی فهرست تماس‌های اضطراری تاکید شده است.

آمریکا برای شهروندان خود در عراق، تاجیکستان، کلمبیا، فیلیپین و برخی کشورهای دیگر هشدارهای امنیتی صادر کرده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول