اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری از ۸۵۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در سمنان

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: بهره‌برداری از ۸۵۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در شهرستان سمنان با سرمایه‌گذاری ۸۹ میلیارد ریالی انجام شد.

بهره‌برداری از ۸۵۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در سمنان

مهدی پاک‌طینت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از اجرای ۸۵۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی با حجم سرمایه‌گذاری به مبلغ ۸۹ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال در ۹ ماه سال جاری خبر داد. 

وی با اشاره به این‌که سه هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی از ابتدای سال تاکنون احداث شده است، بیان کرد: توسعه چهار هزار و ۱۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی، از اقدامات صورت‌گرفته در این مدت‌ به شمار می‌رود.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با بیان این‌که ۵۲ ایستگاه هوایی توزیع برق جدید با ظرفیت سه هزار و ۹۸۰ کیلوولت آمپر در این شهرستان نصب و مورد بهره‌برداری واقع‌ شده است، افزود: برقراری ۳۸ کنتور هوشمند در راستای طرح فهام، از دیگر طرح‌های به انجام رسیده محسوب می‌شود.

پاک‌طینت با اعلام این‌که از آغاز سال جاری تا به حال، ۶ هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در شهرستان سمنان دایر شده است، گفت: نصب ۶۵۴ دستگاه سرچراغ جدید، ازجمله فعالیت‌های به اجرا درآمده در بخش روشنایی شهرستان است.

وی با ابراز این‌که ۹ هزار و ۶۰۰ متر کابل خودنگهدار از آغاز امسال تا زمان حاضر در شهرستان سمنان دایر شده است، تصریح کرد: عملیات اصلاح و بهسازی ۲۰ هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان، توسط گروه‌های اجرابی این مدیریت به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: احداث خطوط فشار متوسط هوایی و زمینی خروجی از پست ۶۳ کیلوولت آمپر امیرکبیر، برقراری روشنایی معابر محدوده پارک کومش، توسعه پست‌های کاهش تلفات انرژی الکتریکی بلوار شهید مصطفی خمینی، حافظ شمالی، بلوار معلم و خیابان ۱۶ غربی تعاون، احداث ساختمان پست زمینی چهارراه مازندران و تجهیز الکتریکی آن و همچنین احداث دو دستگاه پست پدمانتد به ظرفیت ۸۰۰ کیلوولت آمپر در خیابان‌های شیخ فضل الله نوری و بلوار ولیعصر (عج)، در زمره برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سه ماهه چهارم امسال هستند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول