اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

آمریکا منتظر نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس باشد

سرپرست بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس با اشاره به ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار گفت: آنهایی که حاج قاسم را از ما گرفتند باید منتظر نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس باشند.

آمریکا منتظر نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس باشد

مهدی نعیمی سرپرست بسیج دانشجویی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی این خبرگزاری، با اشاره به ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار گفت: آنهایی که حاج قاسم را از ما گرفتند باید منتظر نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس باشند.

نعیمی افزود: ما فرزندان روح الله هستیم و عاقبت فرزندان خمینی چیزی جز شهادت نیست.

وی تصریح کرد: دشمن تمام تلاشش را کرد تا با اختلاف بین شیعه و سنی،عرب و عجم ،ایرانی و عراقی در صفوف محور مقاومت انشقاق ایجاد کند ولی هر بار با آبیاری درخت اسلام توسط خون شهدا این فتنه‌‌ها خنثی شده.

نعیمی ادامه داد: خون سردار عزیزمان اینبار اما علاوه بر تنومند کردن بدنه اسلام ریشه فتنه‌های بسیاری را خواهد خشکاند.

سرپرست بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس تصریح کرد: آمریکایی‌ها با مسموم کردن فضای رسانه‌ای مردم عراق را در مقابل قهرمانان ملی خود قرار دادند و تلاش کردند حشد الشعبی که ناجی مردم عراق بود را از چشم مردم بیاندازند و بعد با حملات نظامی خون پاک آنان را بر زمین ریختند.

نعیمی تاکید کرد: اما این بار نیز با خون پاک حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس و دیگر یاران شهیدشان وحدتی مستحکم‌‌تر ایجاد می‌شود که ان شاءالله ثمره آن رهایی قدس شریف و نابودی رژیم منحوس صهیونیصتی است.

وی اظهار کرد: رسالت بسیج بیداری و هوشیاری در تمام عرصه ها است و جهاد در همه عرصه‌ها چه فرهنگی چه نظامی چه علمی و چه رسانه ای مهمترین اولویت بسیج است.

سرپرست بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس در پایان گفت: بسیج رسانه فارس وظیفه خود می‌داند که در جهاد رسانه‌ای همیشه و در همه حال در نوک پیکان نبرد باشد تا ان شاءالله در رکاب مولایمان امام زمان (عج) و نائب برحقش سربازی کرده و در آخر با شهادت از این دنیا برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول