اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سردار سلیمانی خاری در چشم دشمنان و معاندان نظام اسلامی بود

مدیر حوزه علمیه امام صادق بجنورد در مراسم یادبود سردار قاسم سلیمانی در اسفراین گفت: این سردار سپاه اسلام خاری بود در چشمان معاندان نظام اسلامی، مالک اشتر علی زمان ما بود که بدون پروا و شجاعانه تا قلب دشمن نفوذ می‌کرد.

سردار سلیمانی خاری در چشم دشمنان و معاندان نظام اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین امشب مراسم یادبود سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مدیر حوزه علمیه امام صادق بجنورد، امام‌جمعه، فرماندار و اقشار مختلف مردم اسفراین در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمد افشین فر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهداء به‌ویژه شهید سپهبد سلیمانی و همراهانش اظهار کرد: سردار بزرگ اسلام شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی  نماد عینی صلابت، قدرت، ایمان، مردم‌داری، ایستادگی، ولایتمداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار بود.

وی گفت: این شهید سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعدازآن برحسب ضرورت و وظیفه دینی و انقلابی گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف به دفاع از دین و ارزش‌های انسانی و انقلابی پرداخت  و برای تداوم راه مقاومت از هیچ کوششی دریغ نورزید.

مدیر حوزه علمیه امام صادق بجنورد افزود: سردار سلیمانی خاری بود در چشمان معاندان نظام اسلامی، مالک اشتر علی زمان ما بود که بدون پروا و شجاعانه تا قلب دشمن نفوذ می‌کرد.

در ادامه این مراسم مردم ولایتمدار اسفراین در غم از دست دادن این سردار سرافراز به عزاداری  و سوگواری پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول