اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهادت سردار قاسم سلیمانی عامل وحدت جبهه سراسری مقاومت است

دبیر جبهه پایداری استان اصفهان گفت: زمانی که خون حاج قاسم سلیمانی نثار شجره طیبه شد، با نگاهی به منطقه و فتنه‌های که در کشورهای اسلامی وجود دارد از حضور نیروی‌های خارجی تا عوامل داخلی، اتفاقات اخیر در کشور خودمان ازجمله گرانی بنزین می‌بینم که چطور این فتنه‌ها از کشورهای اسلامی برچیده شد و باعث ایجاد یک وحدت کلمه‌ای در جبهه مقاومت شد.

شهادت سردار قاسم سلیمانی عامل وحدت جبهه سراسری مقاومت است

مهران زینلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: تجربه‌ها و آموزه‌های ما در طول تاریخ نشان می‌دهد شهادت پاک‌ترین بندگان خدا، لازمه بقای اسلام و تشیع بوده است.

دبیر جبهه پایداری استان اصفهان با بیان اینکه شجره طیبه تشیع و انقلاب اسلامی برگرفته از شیعه ناب و مرهون این شهادت‌ها است، گفت: انقلاب اسلامی با نثار خون‌های شهدا است که پایدارتر و استوارتر از گذشته در مسیر خود رشد کرده است و شهادت حاج قاسم سلیمانی در همین راستا قابل تفسیر است.

وی گفت: زمانی خون حاج قاسم سلیمانی نثار این شجره طیبه شد، که فتنه‌های جدیدی در کشور عزیزمان و در منطقه و کشورهای اسلامی در حال شکل‌گیری بود و حتی فتنه‌هایی با حضور نیروی‌های خارجی در کشورهای اسلامی، و تحرکات برخی از  عوامل داخلی آن‌ها در کشورمان، ازجمله اتفاقات اخیر پس از گرانی بنزین برخی از نشانه‌های ظهور آن‌ها بودند.

زینلیان ادامه داد: با این‌ حال همگی دیدیم که در همین دو روز چطور خروش جبهه انقلاب در کشورهای مختلف، بساط فتنه گران را از کشورهای اسلامی برچید و باعث ایجاد وحدت کلمه‌ در جبهه مقاومت شد.

دبیر جبهه پایداری استان اصفهان با بیان اینکه خون شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا باعث افزایش بصیرت جریان مقاومت در منطقه می‌شود، افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه خواهد بود و تأکید حضرت آقا و قطعی بیان کردن این موضوع یعنی خبر خوبی برای همه‌ی نیروهای انقلاب و جبهه مقاومت.

وی افزود: فقدان حاج قاسم سلیمانی برای همه سخت است و از طرفی خون چنین شهیدهای است که شجره طیبه انقلاب اسلامی را زنده نگه‌داشته‌ است و ما باید همگی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی در جامعه یک حاج قاسم دیگر باشیم.

زینلیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتقام سخت، گفت: این انتقام باید سخت و جدی باشد ولی به نظر من و باتدبیر مقام معظم رهبری این انتقام در حد حمله به چند پایگاه و از بین بردن نیروی‌های آن‌ها نیست و شاید بهترین انتقام خروج امریکا از منطقه و به‌ ویژه از کشور عراق است که حتماً می‌تواند اتفاق بیافتد.

دبیر جبهه پایداری استان اصفهان با اشاره به خروش مردم منطقه از شهادت سپهبد سلیمانی، خاطرنشان کرد: در رسانه‌های خارجی، خروش مردم غزه، لبنان، عراق، سوریه، پاکستان و حتی کشورهای اروپایی می‌بیند که چطور در دل دشمن لرزه و ترس انداخته است و این همان خالص‌سازی عرصه سیاسی و اجتماعی است که از طرفی رعب و وحشت در دل کفر و طاغوت به وجود میاورد و از طرفی خروش و جوشش و حس بیداری و انتقام‌گیری باعث می‌شود که جبهه مقاومت تقویت شود.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: حاج قاسم سلیمانی یک چهره بین‌المللی جبهه مقامت است و آمریکایی‌ها باید بدانند انتقام حاج قاسم نه‌فقط در ایران بلکه در سراسر کشورهای منطقه اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول