اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگیری 246 سارق و معتاد متجاهر در ساوه

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری 246 سارق و معتاد متجاهر در آذر ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 246 سارق و معتاد متجاهر در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس حسین برزگر اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی، طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی به صورت ویژه و با شدت و قوت تمام، در آذرماه ماه سال جاری در سطح شهرستان ساوه به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی اظهار داشت: در این مدت، مأموران پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات و پیش بینی‌های لازم در قالب گروه‌های عملیاتی در موعد مقرر به صورت همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد شدند و در پایان با ارزیابی‌های به عمل آمده، اجرای هدفمند این طرح‌های عملیاتی نقش موثری در ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد پلیس شهرستان ساوه داشت.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح‌ها را حضور قدرتمند نیروی انتظامی در برخورد با جرائم از سوی افرادی که قصد ایجاد مزاحمت و سلب امنیت عمومی را دارند، برشمرد و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس از هر لحاظ آمادگی مقابله با هرگونه هنجارشکنی احتمالی را دارند.
برزگر با اشاره به جمع آوری تعداد 71 نفر سارق و 175 نفر معتاد در اجرای طرح‌های ماه گذشته افزود: به منظور هرچه موفقیت آمیزتر طرح‌های مذکور می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعاتی را از فعالیت مجرمان در عرصه مبارزه با مواد مخدر، سرقت و دیگر جرایم را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول