اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

همه امت اسلامی مطالبه گر خون سردار سلیمانی هستند

امام جمعه آبادان گفت: امروز نه ایران و نه امت ایران بلکه همه امت اسلامی مطالبه گر خون سردار سلیمانی هستند.

همه امت اسلامی مطالبه گر خون سردار سلیمانی هستند

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در آبادان اظهار کرد: امروز نه ایران و نه امت ایران بلکه همه امت اسلامی مطالبه گر خون سردار سلیمانی هستند البته دشمن بارها از سوی ایشان سیلی خورد اما این بار بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با بصیرت خالصانه، تربیت شده انقلاب اسلامی و رهبری بود، افزود: سردار شهید سلیمانی، سرباز مومن و انقلابی  حضرت زهرا(س) بود که همه وجودش را وقف انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی کرده بود.

ابراهیمی‌پور با بیان اینکه حضور سردار سلیمانی در جریان سیل خوزستان برای کمک رسانی نشان از یک جهادگر به تمام معنا است، گفت: وی درد مردم خوزستان را حس کرد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی پایان عمر وی نیست بلکه آغاز یک نبرد با دشمنان اسلام است، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی امروز مزد خود را از امام حسین(ع) گرفت واز این بعد رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها با کابوس زندگی می‌کنند.

وی عنوان کرد: دشمن فکر نکند که سردار علمدار سلیمانی با شهادتش از صحنه مبارزه حذف شده بلکه زمینه نابودی آمریکا فراهم شده است.

انتهای پیام/72058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول