اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جنایت امریکا موجب وحدت بیشتر میان ایران و عراق می‌شود

نمایندهٔ سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی و فرهنگی گفت: جنایت امریکایی‌ها موجب شد وحدت میان ایران و عراق بیشتر شود؛ قطعاً رزمندگان جهان اسلام و تربیت‌شدگان شهید سلیمانی به پا می‌خیزند و انتقام خون شهید سلیمانی را خواهند گرفت.

جنایت امریکا موجب وحدت بیشتر میان ایران و عراق می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی، نمایندهٔ سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی و فرهنگی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: پس از وقوع این‌گونه حوادث و این قبیل شهادت‌ها، هر شخص تأثیرگذاری خاص خود را دارد؛ زمانی‌که شهید بهشتی به شهادت رسید تحول عظیمی در جامعه ایجاد شد، سپس شهادت شهیدان رجائی و باهنر تحول عظیم‌تری را در جامعه ایجاد کرد و پس از این شهدای بزرگ، پیروزی‌های بزرگی نصیب کشور ما شد که یکی از آن‌ها کنده‌ شدن ریشهٔ منافقین و پیروزی‌های متعدد در جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: سردار سلیمانی محبوب قلوب ملت ایران بود و حتی افراد ملی‌گرا و آن دسته اشخاصی که از اسلام فاصله داشتند نیز به‌دلیل اقتداری که سردار سلیمانی برای کشور ایجاد کرده بود او را دوست داشتند و این علاقه‌ها موجب شد که با شهادت ایشان تأثر عظیمی در دل‌ها به وجود بیاید.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: قطعاً به‌زودی مشاهده خواهید کرد که با تشییع ایشان تحول عظیمی در جامعه ایجاد خواهد شد و بسیاری از توطئه‌هایی که امریکایی‌ها و گروه‌های ضد انقلاب برای آیندهٔ ایران اندیشیده بودند، با این خون خنثی خواهد شد.

این فعال سیاسی و فرهنگی اذعان داشت: مدت‌ها بود امریکایی‌ها، سعودی‌ها، اسرائیلی‌ها و همهٔ مستکبران تلاش می‌کردند که وحدت میان ایران و عراق را بر هم بزنند، اما این اقدام موجب شد وحدت میان این دو کشور بیشتر شود و به فضل الهی قطعاً موجب این خواهد شد که رزمندگان جهان اسلام به پا خیزند و انتقام خون شهید سلیمانی را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک امریکایی‌ها به‌زودی چیزی را که تصور نمی‌کردند خواهند دید و مشاهده خواهند کرد که رزمندگان دلاور و تربیت‌شدگان شهید سلیمانی چه بلایی بر سر آن‌ها خواهند آورد.

نمایندهٔ سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امریکایی‌ها و مستکبران باید بدانند که ۴۰ سال است ما شاهد این‌گونه حوادث و شهادت‌ها هستیم، گرچه هر شخصیتی جایگاه خود را دارد و آن جایگاه را شخص دیگری نمی‌تواند پر کند، اما بی‌شک خون سردار سلیمانی بسیاری از خلأها را پر خواهد کرد.

وی تأکید کرد: امریکایی‌ها با این اقدام، تروریست و ضد ایرانی بودن خود را به همگان نشان دادند و با این حرکت به همه ثابت کردند که چه جنایت‌کاران عظیمی هستند.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان گفت: من به این جنایت‌کاران اعلام می‌کنم که بدانید به‌زودی انتقام سختی از شما خواهیم گرفت که از گرفتن سردار سلیمانی از ما پشیمان خواهید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول