اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همگان بدانند که صلح با دشمن در مرام نظام جمهوری اسلامی نیست

امام جمعه موقت ماهنشان ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی به ملت ایران و جبهه مقاومت گفت: همگان بدانند که صلح با دشمن در مرام نظام جمهوری اسلامی نیست.

همگان بدانند که صلح با دشمن در مرام نظام جمهوری اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین نقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت همه مردم به تقوای الهی و با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی خبر شهادت سردار ولایت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود.

 وی با تاکید بر اینکه جنایتکاران و عامل شهادت سردار سلیمانی آرامش نخواهند داشت، افزود: همگان بدانند که صلح با دشمن در مرام نظام جمهوری اسلامی نیست. 

نقوی با اشاره به ابلاغ پیام تاریخی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به گورباچوف در همچین روزی گفت: نامه تاریخی امام خمینی (س) توسط هیأت منتخب ایشان مرکب از آیت‌الله جوادی آملی، محمدجواد لاریجانی و خانم مرضیه حدیده‌چی دباغ، 13 دی 1367در مسکو به گورباچف تحویل داده شد.
وی یاد آور شد: از آنجایی که تاکید امام (ره) این بود که پیام به آقای گورباچف تسلیم نشود، بلکه جمله به جمله برای او خوانده و ترجمه شود و بعد از پایان قرائت و ترجمه، تسلیم او شود، تا نگوید در فرصت بعد پیام را مطالعه می‌کنم و اگر احتیاج به توضیح یا استدلال داشت، همانجا توضیح داده شود، دو جا گورباچف رنگ چهره‌اش تغییر کرد که به یک مورد آن اشاره می‌کنم در قسمتی از پیام بود که امام می‌فرماید: دیگر کمونیست را باید در موزه‌های تاریخی جهان بنگریم و … ایشان در خلال قرائت پیام نیز بعضی از مطالب را یادداشت می‌کرد و برخی از مطالب را نیز معاونان و دستیارانش یادداشت می‌کردند.

انتهای پیام/73002/ق/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول