اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه‌اندازی میز خدمت در دادسرای بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از راه اندازی واحد راهنمای مراجعان و میز خدمت در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس خبر داد.

راه‌اندازی میز خدمت در دادسرای بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: برای نخستین بار و همزمان با خجسته میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب کبری(سلام اللّه علیها)، میز خدمت یا واحد راهنمای مراجعان در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس راه‌اندازی شد.

وی تأکید کرد: حسب دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و با پیگیری‌های انجام شده به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در روند خدمت رسانی به مردم، واحدی تحت عنوان میز خدمت یا راهنمای مراجعان در قسمت ورودی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ایجاد و راه اندازی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس افزود: این واحد به شکلی جانمایی شده که به لحاظ فیزیکی ضمن قرارگیری در محل ورودی ساختمان اصلی به سهولت در دسترس عموم مراجعین قرار داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان عنوان کرد: یک نفر کاربر متخصص در امور سیستم‌های رایانه ای در واحد میز خدمت دادسرای بندرعباس مشغول فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از مراجعان می توانند پیش  از ورود به ساختمان دادسرا با مراجعه به "میز خدمت"  در خصوص شعبه رسیدگی کننده و سایر اطلاعات غیر محرمانه پرونده، راهنمایی لازم را کسب کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در خاتمه متذکر شد: ارائه خدمات در این واحد منوط به احراز هویت و سمت و همچنین عدم محرمانگی اطلاعات درخواستی است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول