اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات به بخش شهرآباد بردسکن

مدیر شعب پست بانک خراسان رضوی گفت: تا کنون 9 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به 950 طرح برای 18 روستای بخش شهرآباد بردسکن پرداخت شده است.

اختصاص بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات به بخش شهرآباد بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمود شیردل امروز در دیدار با فرماندار بردسکن اظهار کرد: پست بانک خراسان رضوی به‌عنوان معین اقتصادی بخش شهرآباد بردسکن معرفی شده است، این امید را داریم که با کمک مردم و کارآفرینان علاقمند به سرمایه‌گذاری، در آینده نه چندان دوری اقتصاد بخش شهرآباد را متحول کنیم.

مدیر شعب پست بانک خراسان رضوی با بیان اینکه هر جوان مستعد شهرآبادی که جویای کار و دارای تخصص است و برای شروع کارش مانده است، پست بانک به او کمک می‌کند، افزود: مراحل پرداخت تسهیلات بدون سپرده‌گذاری افراد است و هدف پست بانک توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی و رونق اقتصادی است، بنابراین پرداخت تسهیلات برای علاقمندان به سرمایه‌گذاری تسهیل شده است.

وی از افزایش باجه‌های روستایی در سطح شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان بردسکن تا پایان خردادماه سال آینده 13 باجه روستایی راه‌اندازی می‌شود که تعداد کل باجه روستایی شهرستان به 36 مورد می‌رسد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول