اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بحث شرط گذاشتن برای لوایح FATF شوخی مضحکی بیش نیست

یک فعال دانشجویی گفت: بحث شرط گذاشتن برای لوایح FATF شوخی مضحکی بیش نیست چون این معاهدات بین المللی است و کشورهایی دیگر که با این دلیل به این لوایح نظر مثبت داده اند نتوانستند شروط خود را اعمال کنند.

بحث شرط گذاشتن برای لوایح FATF شوخی مضحکی بیش نیست

امیررضا حضرتی دبیر شورای تبیین مواضع استان خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به بررسی لوایح fatf  در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بحث شرط گذاشتن برای لوایح FATF شوخی مضحکی بیش نیست چون این معاهدات بین المللی است و کشورهایی دیگر که با این دلیل به این لوایح نظر مثبت داده اند نتوانستند شروط خود را اعمال کنند و زیان های زیادی از امضای این لوایح دیده اند.

وی ادامه داد: مساله بعدی حضور ایران در جنگی تمام عیار اقتصادی است. در جنگ، دادن اطلاعات به دشمن به منزله خودکشی است چون بعد از آن تمامی حربه‌ها برای غلبه به مشکلات بسته خواهد شد. به منزله از دست دادن تمامی اطلاعات برای دور زدن تحریم‌ها و زمینه سازی شکست در این جنگ را آماده خواهد کرد. به غیر از همه این موارد می‌توان به کوچک شدن سفره مردم اشاره کرد.

حضرتی تاکید کرد: دولت برای تصویب برجام نیز وعده‌هایی به مردم داد وبه گونه ای وانمود کرده بود که حل معضلات کشور صرفا با تصویب برجام امکان پذیر هست همانجا هم اگر عزیزان مجمع یادشان باشد شروطی هم گذاشته شده بود اما همه خوب خاطره تلخ برجام را به خاطر دارند. این بار هم همان سناریو برای تصویب این لوایح در حال اجراست.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مطمئنا اعضای مجمع در قبال رای خود به مردم چه در این دنیا و چه در آن دنیا پاسخگو باشند اما مطمئنا راه برون رفت کشور از مشکلات امضای لوایح و معاهده هایی از این جنس نیست بلکه راه تنها تکیه بر جوانان و ظرفیت های داخلی است .

وی گفت: مسئولین در مجمع تشخیص مصلحت نظام ، گذشته را از یاد نبرند و نگذارند آن خاطره تلخ بار دیگر در کشور تکرار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول