اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کاهش11درصدی ازدواج در گچساران

رئیس اداره ثبت احوال گچساران با بیان اینکه امسال تعداد۶۹۱ فقره ازدواج در دفاترثبت احوال گچساران به ثبت رسیده است، گفت: ازدواج در گچساران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

کاهش11درصدی ازدواج در گچساران

عطاء‌الله گرجی‌‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره ثبت احوال گچساران در راستای وظایف ذاتی خود و ارائه خدمات سجلی به متقاضیان اقدامات خوبی انجام داده است.

وی  با اشاره به وقایع چهارگانه ولادت، وفات، ازدواج  و طلاق در گچساران گفت: امسال تعداد۶۹۱ فقره ازدواج در دفاتر ثبت احوال گچساران به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران  با بیان اینکه آمار ازدواج نسبت به مدت مشابه سال  قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است، گفت: این آمار در حالی است که در سال گذشته تعداد ۷۶۹ مورد ازدواج در دفاتر ثبت این شهرستان به ثبت رسیده است.

 این مسوول با اشاره به آمار طلاق در این شهرستان عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون215 فقره طلاق در اداره ثبت احوال به ثبت رسیده است.

گرجی‌پور با بیان اینکه آمار طلاق در شهرستان گچساران نسبت به مدت مشابه سال گذشته  یک درصد کاهش داشته است، ابراز کرد:  ۲۱۷ فقره طلاق در مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان به ثبت رسید.

وی با اشاره به آمار فوتی اذعان کرد: امسال تعداد  ۳۹۴ نفر فوتی به ثبت رسیده است در حالی که در مدت مشابه ساله گذشته تعداد 376 نفر فوتی به ثبت رسیده است.

گرجی‌پور با اشاره به آمار ولادت‌ها در این شهرستان ادامه داد: در سالجاری تعداد یک هزار و ۳۹۸ مورد تولد در گچساران ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد کاهش داشته است.

 این مسوول خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد یک هزارو ۷۶۴ فقره تولد در این شهرستان به ثبت رسیده است.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول