اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

احداث گرم‌خانه در شهرهای آذربایجان غربی به منظور نگهداری متکدیان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی بر احداث گرم‌خانه در شهرهای آذربایجان غربی به منظور نگهداری متکدیان تاکید کرد.

احداث گرم‌خانه در شهرهای آذربایجان غربی به منظور نگهداری متکدیان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی مصطفوی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی آذربایجان‌غربی که امروز به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: شاید دیدن متکدیان در شهرها باعث رنجش بسیاری از مردم شود و علاوه بر این چهره شهر نیز با حضور متدکیان زشت می‌شود.

وی با تاکید بر جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در شهرهای مختلف، تصریح کرد: آذربایجان‌غربی به ویژه شهر ارومیه و بوکان مهاجر پذیر هستند و عمدتا متکدیان مهاجر وارد این شهرها شده و اقدام به تکدی‌گری می‌کنند که باید این متکدیان جمع‌آوری شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این افراد از احساسات و عواطف مردم سواستفاده می‌کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه مردم استان مردمی نوع دست هستند، به متکدیان کمک می‌کنند که این امر بیش از پیش سبب می‌شود تا متکدیان برای تکدی‌گری وارد این استان شوند.

مصطفوی از ساخت گرمخانه در ارومیه، برای نگهداری شبانه متکدیان خبر داد و گفت: باید شهرداری ها در این زمینه ورود یابند که ساخت این گرمخانه در ارومیه در دست اجرا است.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول