اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه سال 1400 صاحب باغ موزه دفاع مقدس می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه در سوم خردادماه سال 1400 تحویل داده می‌شود که با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته قابل تحقق است.

کرمانشاه سال 1400 صاحب باغ موزه دفاع مقدس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست پروژه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه، اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس مکانی برای معرفی ایثارگری‌های رزمندگان به عنوان یک گنجینه ارزشمند به آیندگان است.

وی افزود: باغ موزه دفاع مقدس یک کار بسیار ارزشمند است که آیندگان با بازدید از آن در جریان رخدادهای ایام افتخارآفرین دفاع مقدس در استان کرمانشاه قرار خواهند گرفت و به تاریخ خود خواهند بالید.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جنگ در استان کرمانشاه شروع و در همین جا هم خاتمه پیدا کرد و کرمانشاه باید یکی از استان‌های پیش‌رو در حوزه ساخت باغ موزه محسوب می‌شد که بنا به هر دلیلی تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: مهرماه ۱۳۹۶سال 96 کلنگ ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه با حضور سردار سرلشگر یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ورودی شرقی شهر کرمانشاه به زمین زده شد.

 بازوند افزود: براساس توافقات صورت گرفته با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، قرار است این پروژه مهم در سوم خردادماه سال 1400 تحویل داده شود که با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته قابل تحقق است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد‌: دستگاه‌های اجرایی همانگونه که در سال‌های دفاع مقدس به شکل جهادی وارد عرصه شدند، در روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس هم پای کار بیایند.

 بازوند گفت: باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه در مسیر کریدور گردشگری کرمانشاه- بیستون ساخته شده و می‌توان با استفاده از این فرصت، گردشگری دفاع مقدس را در این منطقه به تصویر کشید.

 استاندار کرمانشاه بیان کرد: تاکنون 2 هزار تن سیمان رایگان برای انجام پروژه تامین شده و در تلاش هستیم تا یک‌ هزار تن دیگر هم به این میزان افزوده شود.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در کرمانشاه پای کار بیایند و یک مدیر اجرایی روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه را به صورت هفتگی پیگیری میدانی کرده و رصد کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول