اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

9 دی سالروز برچیده شدن فتنه، نفسی که در ایلام تازه شد

همزمان با 9 دی سالروز برچیده شدن فتنه، مردم ولایتمدار ایلام با حضور در راهپیمایی برگ زرینی در افتخارات خود رقم زدند و به جهانیان ثابت کردند تا پای جان برای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده و از هیچ تلاشی در این راه کوتاهی نخواهند کرد.

9 دی سالروز برچیده شدن فتنه، نفسی که در ایلام تازه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حضور مردم در نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود زیرا مردم با حضور در این راهپیمایی بصیرت سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

بدون شک ۹ دی‌ماه نشان دهنده اقتدار و عزت مردمی است که به جهانیان ثابت کردند تا پای جان برای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده و از هیچ تلاشی در این راه کوتاهی نخواهند کرد.

امروز مردم ولایت مدار ایلام نیز مانند دیگر مناطق کشور با حضور در راهپیمایی ۹ دی برگ زرینی در افتخارات خود رقم زدند و پیر و جوان، کوچک و بزرگ همه آمدند تا نشان دهند پای انقلاب و نظامشان ایستاده‌اند.

آغاز فرهنگ عزت‌خواهی

سارا جعفرپور یکی از شرکت کنندگان در مراسم ۹ دی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: ۹دی ۱۳۸۸ شروع یک حرکت و فرهنگ عزت خواهی بود و مردم ایران به بهترین نحو این فرهنگ را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مردم در این روز ثابت کردند که دشمنان انقلاب را می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌های دشمنان انقلاب را نمی‌خورند و هرگز اجازه نمی‌دهند دشمان انقلاب برای مردم این سرزمین تصمیم‌گیری کنند.

خنثی شدن فتنه دشمنان نظام

محسن صفری یکی دیگر از شرکت کنندگان در مراسم ۹ دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند که این حقیقت در ۹ دی ۱۳۸۸ به خوبی متجلی شد و مردم این واقعیت را به جهان ثابت کردند.

وی افزود: مردم در این روز تاریخی یک فتنه برنامه ریزی شده را خنثی کردند و توانستند بار دیگر اقتدار و عزتشان را به رخ استعمار جهانی بکشند و با حمایت از انقلاب نقشه‌های دشمنان نظام را بی اثر کردند.

۹ دی مظهر بصیرت سیاسی

امروز همه آمدند تا همدل و یک صدا به دشمنان نظام نه بگویند و طرفداری خود از این انقلاب و نظام را ثابت کنند و مردم به یاد حماسه ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ بار دیگر از رهبری و نظامشان حمایت کردند.

رضا جمال‌زاده یکی دیگر از شرکت کنندگان در این مراسم می‌گوید: ۹ دی‌ماه حماسه ماندگار و مظهر بصیرت سیاسی مردم است و باید تلاش شود هرساله باشکوه‌تر برگزار شود.

بیزاری مردم از دشمنان ایران

سمیه کریمی یکی از جوانان شرکت کننده در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: امروز مردم آمده‌اند تا برائت خود از استعمار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب را به نمایش بگذارند.

وی افزود: مردم در همه صحنه‌ها ثابت کرده‌اند تا پای جان از انقلاب و نظامشان حفاظت می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌دهند دشمنان نظام برای این مردم تصمیم گیری کنند.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی، حمایت همه جانبه خود از نظام، انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان و منافقان را اعلام کردند.

مراسم ۹ دی در مصلی بزرگ شهر ایلام با حضور پرشور مردم برگزار شد.

انتهای پیام/970823

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول