اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انسولین به میزان کافی در داروخانه ها موجود است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از موجود بودن داروی انسولین به میزان کافی در داروخانه های استان خبر داد و توزیع قانونمند برخی اقلام دارویی را از تدابیر نظام سلامت برای بهره‌مندی همه بیماران عنوان کرد.

انسولین به میزان کافی در داروخانه ها موجود است

سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با بیان اینکه مدیریت توزیع دارو از تدابیر نظام سلامت در زمانهای خاص است و ناشی از کمبود دارو نیست اظهار کرد: حدود ۲۰ روز با اختلال موقت در تامین و توزیع بعضی از انواع انسولین در سطح داروخانه های استان مواجه بودیم که با توجه به محدودیت در توزیع و به منظور مساوات در بهره مندی و استفاده همه بیماران دیابتی همکاران ما مجبور بودند این دارو را با مدیریت بیشتری در اختیار بیماران قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: با توجه به تحریم های غیر انسانی مدیریت توزیع دارو به شکل مطلوبی در حال اجرا ست.

وی ادامه داد؛ خوشبختانه با پیگیری های کارشناسان غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هماهنگی لازم در توزیع سریع این داروی مهم و حیاتی صورت گرفت و در حال حاضر در اکثر داروخانه های شبانه روزی و سایر داروخانه ها لیست داروخانه ها در سایت معاونت غذا و دارو به میزان کافی این دارو موجود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر اینکه مدیریت توزیع دارو یک دستور العمل است، خاطر نشان کرد؛ اگر شهروندان عزیز به داروخانه ای مراجعه کردند و تمامی اقلام دارویی دریک مرحله در اختیار آنان قرار نگرفت دلیل بر کمبود دارو نیست و هدف توزیع هماهنگ برای استفاده همه بیماران است.

وی یاد آور شد؛ بیماران در صورت هرگونه پرسش و اطلاع از خدمات دارویی و حتی شکایات توزیع دارو با سامانه ۱۹۰ (ویا تلفن ۳۳۳۷۲۰۶۲) ارتباط برقرار نمایند تا همکاران ما در زمینه دسترسی آسانتر و سریعتر خدمات دارویی آنان را ارشاد کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول