اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ویژه‌برنامه گرامیداشت ۹ دی در بقاع متبرکه سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ویژه‌برنامه گرامیداشت ۹ دی‌ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان سمنان برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه گرامیداشت ۹ دی در بقاع متبرکه سمنان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به‌منظور گرامیداشت حماسه‌آفرینی مردم ولایتمدار ایران اسلامی، ویژه‌برنامه‌هایی در روزهای هشتم، نهم و دهم دی‌ماه در بقاع متبرکه استان سمنان به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: این ویژه‌برنامه‌ها و نشست‌های بصیرت افزایی با حضور خادمان بقاع متبرکه، اصحاب وقف و موقوفات، مردم، بسیجیان و کارکنان اوقاف استان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: نهم دی‌ماه روزی ماندگار و برگ زرینی بر تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و ملت هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی در این یوم‌الله بار دیگر با میثاق با ولی امر خود به میدان آمدند و نقشه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را نقش بر آب کردند.

وی گفت: در روز نهم دی‌ماه مردم بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان کوبیدند و نشان دادند تا پای جان به نظام و انقلاب خود پایبندند.

تدینی با اشاره به نقش مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف افزود: در جریان فتنهٔ 88 عده‌ای در تلاش برای براندازی نظام بودند و مردم ولایتمدار در روز نهم دی‌ماه 88 به صحنه آمده ضمن خلق حماسه‌ای دیگر انزجار خود را از عاملان این فتنه به نمایش گذاشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: مردم در نهم دی‌ماه سال 88، بار دیگر دفاع و پایبندی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین بینش و بصیرت انقلابی خود را نشان دادند و با بصیرت و بینش از افرادی که علیه نظام حرکت کرده و به پرچم‌های عاشورا جسارت کردند، اعلام برائت کرده و بر روی آرمان‌های امام و انقلاب محکم ایستادند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول