اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سید مصطفی رضوی رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان‌غربی شد

در جلسه مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز آذربایجان‌غربی سید مصطفی رضوی به عنوان رییس هیات تنیس روی میز استان انتخاب شد.

سید مصطفی رضوی رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز آذربایجان‌غربی که ظهر امروز برگزار شد، سید مصطفی رضوی با اخذ ۱۵ رأی از مجموع ۱۵ رأی مأخوذه به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز این استان انتخاب شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع انتخاباتی اظهار کرد: تنیس‌ روی‌ میز استان پتانسیل بالایی دارد و قبلا چند بازیکن در تیم‌های ملی داشته است.

کیومرث پورایراندوست افزود: آذربایجان‌غربی پتانسیل‌های خوب در برگزاری میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی دارد و آمادگی حمایت از میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی تنیس‌ روی‌ میز هستیم.

وی تصریح کرد: رئیس جدید هیات تنیس روی میز باید با بکارگیری نیروهای مستعد، استعدادیابی و فعال کردن دفتر هیات، در راستای اعتلای این ورزش گام بردارد.

آذربایجان‌غربی نیاز به تحول در رشته تنیس روی میز دارد

سرپرست فدراسیون تنیس‌روی‌میز هم در ادامه این مجمع انتخاباتی اظهار کرد: آذربایجان‌غربی قهرمانان بزرگی‌ در رشته تنیس‌روی‌میز دارد که به دلیل راکد بودن هیات، از اوج فاصله گرفته اند.

بهنام حبیب‌زاده مومن تصریح کرد: این رشته در آذربایجان‌غربی نیاز به تحول و رسیدن به جایگاه بالاتر دارد و همه باید تا رسیدن به نقطه مطلوب به این هیات کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از پتانسیل نسل جوان برای ارتقای هیات و این رشته مهم است و رئیس جدید باید با برنامه‌ریزی و همت جمعی در این مسیر گام بردارد.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز کشور با اشاره حمایت‌های مادی از هیات تنیس روی میز استان، گفت: با توجه به مشکلات مالی در تمام فدراسیون‌ها و هیات ها در سطح کشور، فدراسیون امسال مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان کمک هزینه پرداخت کرده است.

حبیب زاده مومن با اشاره به اعطای میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی به آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اگر درخواستی برای میزبانی‌ از سوی آذربایجان‌غربی صورت پذیرد، فدراسیون آماده اعطای میزبانی به این استان خواهدداشت.

وی تصریح کرد:سطح تنیس‌روی‌میز ایران در آسیای میانه بالاتر از دیگر‌ کشورها است و امکان میزبانی از مسابقات این منطقه می تواند به استان‌های دیگر‌ از جمله آذربایجان‌غربی اعطا شود.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز کشور افزود: برای رشد و توسعه تنیس‌روی‌میز و حمایت از همه استان‌های کشور، ما آماده اهدای تجهیزات سخت‌افزاری به شهرستان‌های مختلف استان هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مجمع انتخاباتی، با انصراف و عدم حضور کاظم مهری، سید مصطفی رضوی تنها کاندیدای انتخابات هیات تنیس روی میز آذربایجان‌غربی با ۱۵ رای به مدت چهارسال سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

انتهای پیام/۱۰۵۴
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول