اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

مسؤولان دلفیناریوم میلاد علت مرگ دلفین را اعلام نکرده اند/ تخلف مسؤولان و تعلل در اطلاع رسانی

معاون محیط طبیعی محیط زیست تهران عدم انعکاس به موقع مرگ یکی از دلفین‌های این مجموعه را تخلف دانست و گفت: تاکنون مسؤولان این مرکز درباره علت تلف شدن این حیوان توضیحی نداده‌اند و به همین دلیل این مرکز از سوی محیط زیست تعطیل شد.

مسؤولان دلفیناریوم میلاد علت مرگ دلفین را اعلام نکرده اند/ تخلف مسؤولان و تعلل در اطلاع رسانی

مهرداد کتال محسنی معاون محیط طبیعی محیط زیست استان تهران، در‌خصوص تعطیلی دلفیناریوم برج میلاد به خبرنگار فارس گفت: توضیحات مسؤولان مرکز دلفیناریوم برای ما قانع کننده نبوده و برای بررسی بیشتر مساله این مرکز تعطیل شد.

وی ادامه داد: عدم انعکاس به موقع مرگ یکی از دلفین‌های این مجموعه را تخلف دانست و گفت: تاکنون مسؤولان این مرکز درباره علت تلف شدن این حیوان توضیحی نداده‌اند.

معاون محیط طبیعی محیط زیست استان تهران بااشاره به اینکه سازمان محیط زیست به طور کلی نظر مثبتی درباره فعالیت چنین مجموعه‌هایی ندارد، گفت: در تهران تنها این مجموعه تحت نظارت محیط زیست قرار داشته که با توجه به تخلفات درباره ادامه فعالیت‌ آن تصمیم خواهیم گرفت.

کتال محسنی پیش از این درباره مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد گفته بود: در پی خبر مرگ دلفینی در دلفیناریوم برج میلاد همکاران ما در اداره و سازمان محیط زیست برای بررسی موضوع به برج میلاد رفتند، اما پس از یک ساعت معطلی با لاشه دلفین مواجه شدند.

وی با بیان اینکه این دلفین در روز ۲۹ آذر بر اثر بیماری تلف شده است، گفت: سازمان محیط زیست برای بررسی صحت و سقم این مطلب، خونگیری اولیه، کالبدشکافی و نمونه‌برداری از لاشه را انجام داده است تا علت مرگ در آزمایش‌های بعدی به طور کامل مشخص شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول