اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
پشت پرده سیاه «چهارشنبه‌های سفید»/ روایت دختر فریب خورده اراکی از مسیح علینژاد+ فیلم دختر 23 ساله اراکی می‌گوید: فریب حرف‌ها و فیلم‌های مسیح را خوردم؛ مسیح دلار، دلار پول می‌گیرد.
۱۳۹۸-۱۰-۱۲ ۱۴:۵۱ http://fna.ir/deauf9
0
۷:۴۳

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، «نه به حجاب» و  «چهارشنبه‌های سفید» عناوین طرح‌های شکست خورده‌ای است که دشمنان این آب و خاک برای گرفتن عفت و عفاف دختران و زنان ایرانی به کار گرفته‌اند.

طرح‌های شکست خورده‌ای که با حمایت همه جانبه رسانه‌های غربی توسط مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب کلید زده شد تا به خیال خام خودشان بتوانند «حجاب» را از دختران و زنان ایرانی بگیرند!

مسیح علی‌نژاد که برای این اجرایی کردن این نوع پروژه‌ها قراردادهایی به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است، پس از آنکه در پروژه «نه به حجاب» با پاسخ منفی زنان عفیف ایرانی مواجه شد، کمپین چهارشنبه‌های سفید را راه‌اندازی کرد و با تبلیغ پویش خود فراخوان کشف حجاب داد و از این طریق به مبارزه با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی پرداخت، غافل از آنکه مبارزه با حجاب ایرانی ـ اسلامی مبارزه‌ای از پیش شکست خورده است، چرا که به گواه تاریخ زنان ایرانی حتی پیش از اسلام به حیا و پاکدامنی شهره بوده و هیچ ابزار و طرح و دلاری نمی‌تواند حجاب را از آنان بگیرد.

بدخواهان نظام که همواره منافع خود را در برهنگی زنان ایرانی جست‌وجو کرده و در صدد برداشتن حجاب از زنان مسلمان به بهانه «آزادی» هستند، توسط مسیح علینژاد خبرنگار لندن‌نشین می‌کوشند تا با فریب دختران و زنان ایرانی بی‌حجابی را در جامعه ایرانی ترویج داده و با ایجاد تشویش و کم‌رنگ کردن اعتقادات مردم به اهداف خود برسند.

دشمنان که امروز به این باور رسیده‌اند که حمله نظامی برای انهدام فرهنگ ایرانی کارساز نبوده و نخواهد بود؛ با سلاح‌های نامرئی، شعارهای آزادی و پرچم دفاع از حقوق بشر به جنگ با مردان و زنان ایرانی آمده و شعار آزادی را وسیله‌ای برای پیشبرد اهداف خود قرار داده‌اند، اما زنان و دختران ایرانی نیک می‌دانند که سناریوهایی چون آزادی‌های یواشکی و چهارشنبه‌های سفید هدفی جز ترویج بی بند و باری در جامعه نداشته و تنها پیش‌برنده اهداف پلید دشمنان هستند.

 مسیح علی‌نژاد دختران و زنان را می‌فریبد تا خود به دلارهایش برسد و به خانه لاکچری یک میلیون و هفتصد هزار دلاریش، مسیح که گفته می‌شود میلیون‌ها دلار از دولت آمریکا به خاطر فعالیت در شبکه فارسی زبان و پیشبرد اهداف پلید غرب دریافت کرده، دختران فریب‌خورده را قربانی می‌کند تا خود به دلارهایش برسد و فریب‌خوردگان به زندان.

یک دختر 23 اراکی و از فعالان حوزه ورزش و کارهای داوطلبانه از طریق فضای مجازی با مسیح آشنا شده و با تحریکات علینژاد به دردسر افتاده‌ است، تحریکاتی که برای این دختر اراکی زندان داشت و برای خبرنگار ضد انقلاب خانه لاکچری و دلار.

 

 

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول